Imorgon

Får vi nycklarna... e så spänd vill bara gå ner där nu och börja riva och allt vad vi ska=)


Usch djup djup ångest

Har bara blivet färdig att packa ihop en endaste liten fjuttig bananlåda....=(
Suttit i telefon nu i nästan 2 timmar med farmor och sen styvfaren...
och e helt färdig i huvudet med...

usch känner bara för att köra ner huvudet i sanden...

men men får nog stå och packa hela natten imorgon stället=)

ciao


nu e man lite fattigare

precis kommit hem igen..Sitter och tar "igen" mej lite så jag ska kunna börja packa vidare..hmm inget roligt..

Hittade lite roligt till dom...men det vågar jag inte skriva här..

Hittade även lite till mej själv med.. bland annat en jacka som jag har trånat efter dom senaste gångerna jag vatt och handlat men har då kunnat stå emot men det klara jag inte idag.
Så det blev en kort "höstjacka" från stadium
lite underkläder från twilt
ett par tröjer från Vero Moda
+ lite smink från Matas... sen fick det vara nog till mej var ju inte därför jag åkte in..

men fick träffa min lillebror ett par timmar och prata av mej lite med han=)

nu måste jag fortsätta....ha en underbar dag... ciao....

ps...JANE ge mej din MSN....

någon som vill packa till mej istället för jag..image4


snart e det dax..

jag har helt svårt för att tro det med det är bara 2 dagar kvar..
Känns som julafton varje kväll för ajag kan absolute inte somna direkt..=)

Ska in till Malmö nu snart ska möta lillebroren och fixa ett par saker till min pappa och mamma
som snart fyller år båda två:::=)

Renée och Malin VAD SKA NI!!!!??????

ses sen....ciao

Idag e det vår dag..

Det är vår 3 års dag idag. känns som det e mycket längre men..
Tog ledigt idag nu ikväll för att jag skulle kunna vara hemma och mysa med mitt hjärta..

264954-3

älskar dej Tommy

riktigt riktigt segt känns det..

saknar min pojke hann precis se han i 10 min sen var han tvungen att åka igen..

okej bättre än inget..
Har packat 7 låder nu och då har jag inte tömt vår ena bokhylla än=/
har en hel del till att göra..
nä nu kallar bananlåderna

ciao



Tommy på Rönnebäck

tvätta städa tvätta städa

Känns som om det är det enda jag gör dom dagarna jag väl är ledig=)

Men det såg för j*vligt ut här hemma våra båda tvättkorgar såg ut till att sprängas när som..=/
har inte haft lust till det på ett tag=( finns roligare saker att göra..
Har köpt en present till min pappa nu för han fyller ju 50 om ett par veckor...och den blev skit bra=)


nu e det bra 1 vecka och 2 dagar

nu kallar tvätten

ciao

saknar mitt hjärta

264954-1

Semester känns det som..

Först... grattis Reneé på din dag!!=)...stor flicka nu=)

Och ja jag har semester känns det som.. Ska vara ledig nu i två dagar då känns det som de!!

Jobbade hela förra veckan nästan 60 timmar..
På lördagen blev det dock bara 13 timmar kom hem vid 19.30 så åt och duschade vi..
Sen skulle vi gå hem till Paddy med dom andra,
satt där och snackade lite sen blev folket sugna att åka in till Malmö.
Tommy stannade hemma och jag åkte in med Alex Paddy Emma, Emma och Daniel.
Blev en liten tur till lilla torg sen blev det en vända in på Unbreakmyheart. Träffade på Reneé där med..
några glas senare vid 4 började jag bli sjukt trött eftersom jag hade börjat jobba vid 05.00 på lördagen med och inte haft tid att sova..
Sen saknade jag min lillaprins med..Så jag lämnade stället och sprang ut till en Taxi.. ( sjukt skönt att komma hem)
Tommy var vaken och väntade Jätte gulligt tyckte jag.. Men det var inte lika gulligt att vakna dagen efter..
Vakna gjorde jag inte förens vid 16.00 ,en ändå!!

Sen skulle vi iväg vid 18.00 till vårt hus och mäta taket och lite sånt.. tänk det är bara 1 vecka och 3 dagar=)
 och jag har fortfarande bara packat en enda låda=/

men e ju ledig hela dagen imorgon med sen jobbar jag hela av veckan =)

nä nu kan jag inte sitta här längre...

ciao

Fy fan säger jag bara

Har nog haft min värsta dag på länge på jobb..

Sådana idioter det finns...
men idag kunde jag bara inte hålla allt inne utan
sa vad jag tyckte och tänkte lite väl mycket!!...hmmm ...men de var det värt!!!
riktiga kärrningar finns det... något jag avskyr och att dom ser ner på alls andra blir inte bättre för mej!!

Nä men det kommer en dag imorgon med!!


2 veckor och 2 dagar....=)



ciao


ojojoj

Så nu har man änu en hel veckas jobb framför sej...
Känns faktis rätt så skönt ändå... synd bara att jag jobbar ända tills 20.15 varje kväll...=/ de e det enda minuset...!!!

Ska hem om snabbt till mamma nu innan jag börjar jobba ska sola lite lite..

nu e det 2 veckor 6 dagar.... usch vad tjatig jag är nu... men men ...det får ni stå ut med =)

Nä nu måste jag rusa.........


ciao

blev det som det skulle eller??

Nje vet inte riktigt om håret blev det... men det får duga tills nästa vecka=)

nu blir det middag följt av en massa mys...
sen jobbedag imorgon..

ha en underbar fredag kväll..=)


ciao

en ny dag...= nya tag

Yes.. jobbat mycket denna vecka.. e redan uppe i 40 timmar denna vecka och ska jobba helgen med..=)puhh
Vart hemma hos min pappa igår och snackade lite medans Tommy jobbade över i Trelleborg med!!

Fick träffa en ny "vän" till Pappa..får se vart det slutar!!

Har varit nere och solat lite idag.. måste få någon färg på mej ju denna sommaren med!!

Ska färga om mitt hår sen med... får se vad det blir idag!!
Sen blir det till att packa lite mer=)
Får nu huset om exakt 3 veckor...spännande=)

sen ikväll blir det bara en massa mys med pojken min..
har inte träffat han mer än en timme denna vecka ju!!...

men men .. kommer senare idag...

ciao

Klantigt!!!

Har faktis blivet färdig att börja plocka så smått här hemma idag!!
Men sen så fastnar man i något när man håller på att kolla igenom allt!!....=)

Tommy kom hem för typ 2 timmar sen.. Röd som en paprika på hela ryggen=)

Blev lite arg på han med!!
För han hade tagit med sin kudde som vi köpte på SOVA (JENSEN kudde för 700-800kr)
Och vad gjorde han jo.... han glömde den uppe på hotellet!!...!!!..hej då pengar.. och det värsta är att han tror säkert
att han ska få min nu!! ...nope... Han kan få gå och köpa en IKEA kudde som alla andra...=) I´m the boss=)


Har en riktigt nära till mej som har åkt in nu.. känns lite konstigt...
Att vissa kan få en sådant straff... sen andra som dödar folk går fritt...
Du har ju fan inte skadat någon...Älskar dej.. de vet du!!!...Din sanna...



Men nä nu ska jag gå och riva hjärtat på hans ultra brända rygg....=)... hehe

Natti natti

Känns som om jag är en av dom få
som redan går och lägger sej så här dags nykter på en lördag
då utan att man ska jobba dagen efter...men men någon måste leka vuxen ju!!
hatar och lägga mej och sova själv i en tom lägenhet.. fattar inte hur jag ska kunna klara det i huset sen om Tommy e borta någon helg.. men de löser sej väl.....!!
Ska se slutet på filmen Tom i bollen.. så somnar jag säker sött..

Imorgon ska jag bli färdig att plocka ut tummen ur R**en och börja packa lite...=)


natti natti sleep well...

Död till tusen

Usch vad drygt det är att jobba helg.. I hate it..I hate it..I hate it.. 

Är helt färdig nu kom hem för en liten stund sen..
Tanken var att jag skulle börja packa lite små saker idag.. men det får vänta..

Ska ha en riktig slapp kväll.. Tommy är iväg denna helgen och spelar innebandy i Åhus..

Så jävla skönt att solen kommet igen... HÄRLIGT!!!...!!

nä nu lite mat=)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just nu föds ett barn. Samtidigt föds ett försöksdjur.
Just nu lär sig ett barn att skrika när det blir hungrigt. Samtidigt lär sig ett försöksdjur att det inte hjälper att skrika, maten kommer aldrig.
Just nu får ett barn sin första spruta. Samtidigt har ett försöksdjur redan fått så många sprutor att den kommer att dö av dem.
Just nu lär sig ett barn att gå. Samtidigt har ett försöksdjur inga krafter kvar att gå för.
Just nu har ett barn hela livet framför sig. Samtidigt dör ett försöksdjur i djurförsök...

KOPIERA DENNA TEXT OM DU ÄR EMOT DJURPLÅGERI!

rensa ut allt onödigt

Yes det ska jag göra idag!!
Enda dagen jag är ledig denna vecka och har tid att göra det!!
Tänkte börja packa så smått med... men vet inte vad eller var jag ska börja!!
Har fortfarande låder som jag inte har packat upp ännu hemma hos mamma..
har blivet en del flyttande på bara 3 år!!

Från hus till lägenhet       (Nygatan till skolgatan)
Från lägenhet till hus       (Skolgatan till Västergatan)
Från hus till lägenhet       (Västergatan till Organistgatan i svedala)
Och nu lägenhet till hus. (Organistgatan till Norregatan)

och nu tänker jag stanna där ett tag=)

nä nu ska jag gå och skölja av färgen i håret .. får se vilken färg det blev denna gången=)

RSS 2.0