Oj-Oj-Oj



lev en stund ute hos svägerskan igår..en hem och dega sen hela kvällen..
Blev en av mina favoritfilmer på 5:an... nämligen Ace Ventura...kan replikerna in och utantill..=)
Barnsligt jag vet!!!
uppe med tuppen imorse..nja... inte riktigt.. sambon väkte mej vid 09:00...
Nu snart ska jag gå och handla glass och cigg.. Sen hem till svärfar där dom håller på med bilen (framlamprna idag!!)
Sen ska han bara träna och sen ska vi in till Trelleborg (suck) och gå på nån hanledarkurs..
Ska ju få tummarna låss nu och börja köra...=/
Kan säga att jag gör nog inte det helt för min skull utan för sambon så han slipper köra hela tiden...
nu ska jag gå..
see you later..

pussar

oj oj oj..

dryg jag är då!!
Men ärligt det får man vara ibland..
Härligt med detta väder.. e min första dag idag som jag har fått njuta av det..
Har ju jobbat alla andra=/
Denna dagen har det inte hänt så över mycket!!
Vakna sent imorse med värsta migränen...härligt härligt!!!(kanske ska ta mej till Mr. Doktor igen...har det ca 3-4 dagar i veckan..mmmm I´m lovin it)
Men men.. sen kom sambon´s pappa förbi och åt frukost med oss..efter det körde dom två och lämna en grävmaskin (intressant) som vi lånat!!
nästan klar men dräneringen nu!! ett jävla skit jobb...
men men.. sen kom han tillbaka och vi körde och byte baklampor på lilla blue pearl(bilen)
sen hem igen så jag kunde få kratta lite mer på baksidan, har ju jord över hela gräsmattan nu efter helgen=(
Sen nu ikväll har vi vatt ute hos sambon´s syster och deras nya inneboénde..=)
Grillade kyckling..mmmgött. efter det tog jag och lilla flisan 1 timme typ i studsmattan.. helt slut efter det!!
En 6 åring blir ju aldrig trött..
Hemma nu och det blir sängen snart..
Ska ut till dom imorgon med och då ska jag ligga i deras pool och guppa undertiden sambon hjälper dom med deras väggar där inne...nice=)

nu ska jag hopa på sambon som ligger och sover sidan om..

sar såååå...puss


längtar tills vi ska börja gräva till vår pool=)

igår och lite idag..

Igår vid 13.00 så tog vi tåget in till malmö (jag. Tommy, Emma och Daniel) för att där åka vidare till Danmark..
När vi kommer till köpenhamn så börjar jag och Emma springa in i butikerna och Tommy och Daniel börjar spana efter uteserveringar.
Så vi sätter oss ner och tar en öl och cider vid ett torg.. efter det går vi lite till och sen blev vi törstiga igen och så höll vi på ett tag..
sedan bestämde vi oss för att göra något vettigt och går in p Ripley´s belive it or not!! lite små roligt..
sdan leta vi upp en resturang/pub.. minus för maten smakade ingenting..
Sedan begav vi oss till Absolute IceBar. riktigt häftigt.. Där var -5 grader inne så man fick en jätte jacka och skor till det!!
kostade 150 danska och så fick man en drink när man kom in.. så det var inte så dyrt som jag trodde det skulle vara..
Precis allting var av is därinne. bord, stolar, glasen, baren m.m. 
fast man såg ju ut som en idiot därinne..fast alla såg likadana ut ju!!
efter vi vatt där inne ett tag så bestämde vi oss för att åka hem.. Dom andra började bli lite trötta och jag höl på tt få världens migrän anfall.. jag var nog gnällig som fan..
somnade på både tåget och bussen hem..
väl hemma i svedala trodde jag att vi skulle hinna hem till oss. Men NEJ.. slängde väskan och grejor till Tommy  och fick sedan hoppa in i en buske..
BTW.. trevligt att ni får läsa om mina migrän spyor..
väl hemma sen blev det sängen så sambon fick natta mej...
Idag vaknade upp som en helt ny människa.. (tur var väl de)
gick ner och handla frukost m.m.sen efter den började jag städa lite här.. sedan kom min Faster och hennes man med min farmor + två härliga hundar på ett litet besök.
så åkte dom igen vid 17.00 tiden och då åte sambon med och skulle träna..
så han kommer väll he om en 30-40 minuter och jag har ingen aning om vad som händer sen.. 
Vill ända hitta på något e ju sista dagen idag för mej..
Sen börjar jag jobba imorgon igen..=/

men men.. 
slänger in några inte allt för fina bilder sen igår..

puss på er..

 


känns som söndag...

har äntligen tid att sätta mej ner lite nu..
Kom hem ifrån Eva (pappa´s) vid 20 tiden nu ikväll och vi e båda två här rätt så slitna..
och bakfulla.. inte roligt alls men ska bli skönt att inte behöv sova på en luftmadrass..
sakna min underbara Jensen

Men men det var bara för en natt..
Hade det riktigt trevligt där.. hoppas komma dit igen..
hon hade en av dom finaste trädgårdarna jag sett.. (dock bor hon sidan om en plantskola)
Hon hade en JÄTTE fiskdamm med en massa guldfiskar i stora som små..
tror där var ca 2-3 meter djup.. men jag gick inte för nära lovar..
får bjuda på lite hemska bilder med ju!!
lillebror i bilen framför=)
Tommy skrämer fiskarna men får inte upp nån..
så lillebror får hjälpa till istället..
En för glad.. en halv butter och en extreme pissed off..
svårt och träffa när man fått litelite för mycket..
och en trött sambo dagen efter..

men imorgon blir det en ny dag... ska åka över till köpenhamn en runda kolla runt, äta och dricka gott=)

men nu först blir det sängen..

puss på er..

SORRY MY BABE!!



Min lilla sambo fyllde ju 24 år igår.. Så jag fick fjäska för han hela dagen lång..
Men det var han värd..=)
Hade huset fullt med folk igår kväll (Tommy´s familj och min mamma och extra pappa)

och idag lite senare ska vi åka upp till Eva (pappa´s fruga) ska stanna där tills imorgon..
Ska bli kul har aldrig varit där innan.. så blir det kanske poker ikväll.. Vem vet!!

puss på er...

slänger in lite bilder ifrån sommarrock




MÖTLEY CRÜE=SOS



YES IT IS!!
Kan be om ursäkt till alla som festar med mej.. då jag varje gång måste höra denn låt MINST två gånger per kväll/dag
Men där finns en orsak.. de e min och sambon´s låt=)
Alltså den som kommer spelas på vårt wedding...haha.. hur många har de va=)
tur att vi inte vill ha det traditionella bröllopet...

puss på er..

har inte tid



myser med sambon för fullt....m.m.
och det blir åter mys nu ikväll har endast ögon för varandra idag---

natti natti fuckers

Nu kallar nog sängen.. har varit vaken och bakfull halva dagen sedan kl 07 imorse,
Älsklingen ligger och nannar på soffan här sidan o.. ska ta och släpa med han upp nu..
(tur att man har gott om muskler iallafall)
Daniel och Emma har vatt här innan och åt sen tittade vi på en film vi hyrde..
en riktigt dryg en var bara sista 45 minuterna som jag fastnade för!!!.. men den var ändå bra..
 kul att dom orkade komma förbi idag=)

nä nu får jag börja lyfta uppåt...puss på er..

torsdag fredag och lördag

ska försöka korta ner det lite.. så börjar snabbt med torsdag...

TORSDAG: min första semester dag=) Vaknar riktigt tidigt..vill säga innan 06.. hur kul e det!!
Jimmy felicia kommer hit här och hjälper riva ner ställningen.. och jag och flisan kollar på disney filmer här inne=)
dagen går fort och vid 16 tiden börjar det komma hit folk var väl en 13-14 st. men vet inte vem alla var..och vid 19-20 så går vi ner till rocken.. möter upp Emma på vägen.. yrar runt där inne i några timmar kommer inte ihåg så mycket ifrån torsdagen men vi bestämmer oss att gå hem lite senare e sjukt trötta båda två..

FREDAGEN:
dagen går riktigt segt och vaknar inte till liv förens vid 14 och då skulle vi köra in restän av ställningen.
 hemma vid 15 och vi skulle träffas nere på intermezzo vid 16..jag panik näjdå=) men men v kommer dit och äter med pojkarna sen går emma och jag vidare till Renée som stog för kvällens förfest..kändes lite segt och man kom nästan inte igång förens vi skulle gå. Emma och jag kommer dit där och e där i ca. 40 minuter sen måste vi gå hem til mej för ja mste byta om.. blev helt nersprutad av vatten vid en scen...mmm gott.. men Emma och jag fastnar hemma hos mej och vi missar nästan hela kvällen=)  ops...kommer dit igen när det var dags att gå hem tyktedom andra..

LÖRDAGEN: vaknar så där tidigt och äter och sen får gå ner till bolaget för att handla lite till kvällens bruk..=)
Ska även denna dag träffas nere på intermezzo men denna gången skule även flickorna äta där..
efter vi har ätit så går vi hem till gais allihopa..killarna där ute på balkongen och tjejerna där inne=/
Hade trevligt och det kändes som ag vart den som vart mest på G. men sen så började dom anda så smått haka på..=)
vi går upp nån timme senare och minglar runt lite..Emma och jag körde även partnersbyte då hon fick Tommy och Jag fick Daniel..(men v gick dock hem men vår egna senare på kvällen) Jag missade lillasyster men fick sett magnus uggla.. även fall han inte e de bästa jag vet så hade vi  4(jag emma tommy och daniel) roligt där framme iallafall=)
efter hans uppträdande och fyverkeriet. så blev de lite dricka till och lite mat sen gick vi hem till Gais igen och snacka och festa lte.. sen fick det bli hemåt... 
Måste bara få lägga in denna sjukt dåliga låten.. och ja den suger sjukt mycket.. men den e så dålig så att den nästan e bra..och den fastnade på allas huvud igår..

och nu blir det sängen för mej igen..
lägger in bilder ifrån helgen senare...

puss på er..
 

Pappa och lilla lillebroren

Snart kommer pappsen och min bror.. ska bli kul träffar dom nästan aldrig..

Mamma träffar man ju vart enda dag.. (konstig p.g.a. att man jobbar på samma ställe)
Imorgon åker min mamma & styvpappa ner till värmen.. lite avundsjuk e jag kanske!!
Men vår tur kommer också får jag säga till mig själv hela tiden...
nu ska jag klä mej..Oj så fint det lät..nä e inte så fint.. ska dra på mej nåt gammalt bara för de=)

have a nice one today...

pussar


It´s like thunder and lightning

ooojjj oj..nu år den här snart..hur ska jag kunna somna??!!
Men efter min mördar helg e jag helt slut så det ska nog inte bli så svårt ändå!!
Ska möta upp min pappa och lillebror i malmö imorgon för lite shopping m.m.
E så roligt och gå med dom och handla!!
Ska se fall jag kan hitta något mer till sambon.. Han fyller ju år om mindre än 2 veckor!! (hela 24 år)
Sen jobbar man bara tisdag och onsdag sen e det semester=)..

men  nu kallar sängen!!!

sussa gott med er..pussar

jag kan flyga jag e inte rädd

Satt och tänkte igår på om jag och sambon skulle bli färdiga att åka någonstans till hösten när utsidan av huset börjar bli klart..en då tänkte jag om vi verkligen måste flyga..
Och JA jag e rädd för det!!
För det första e man flera 1000 meter upp i luften..
och man kan inte bara tuta på stopp knappen och säga att man vill av!!
Man lägger sitt liv i en liten rolig figur som kallar sig pilot!!
Där springer små söta flygvärdinner som ska servera en mat!!MAT nä vänta nu.. Min mage vände sig på vägen upp i luften..
Varför ska jag äta nu.. det kunde jag ha gjort hemma väl??
Och till den största frågan VARFÖR klappar man när planet har landat!! ??????????????????
För att han inte störtade det??..
Man tackar ju ändå dom när man går av.. Då står ju dom där framme hela högen och se nöjda ut!!
Nä så det köper jag inte!!
Kanske klappar dom för att det vart första gången har landa ett plan..
Hur som helst!!
Jag klappar iallafall inte om taxin klarar att köra mej enda hem!!
OBS.Detta är bara något som stör mej lite.. om du är pilot som läser detta ta inte illa upp..
Du gör ditt jobb och jag gör mitt!!
Nästa gång jag ska ta betalt av en kund ska jag F'n ta mej få dom andra till att klappa!!=)

ha en härlig helg på er..
Hoppas ni inte ska ut och flyga i helgen isåfall...(klappa inte)

puss på er


Hai now.

LEDIGT LEDGT i 22 timmar till..=)
Har tvättat hela dagen..(duktig jag)
Så nästan alll tvätt har hängt ute nu.. luktar hur gott som helst..

Var nere och köpte biljetterna till sommarock innan med så nu e det gjort=)

Ska börja laga mat om en 30 min typ. till jobbarna som kommer hit sen..(jag vet ja e för snäll)

Taket börjar äntligen likna något nu.. blev hur nöjd som helst med det..=)
Men orkar inte lägga in några bilder.(än)
Har fotat hur mycket som före-efter bilder och på allt folk med..

Om en vecka och 6 timmar o 17 minuter börjar min semester.. ( på löjliga 2 veckor)
Längtar redan tills nästa sommar då jag får 6 veckor (betald såklart) semester..

nä nu får jag städa lite med innan maten..

ses senare..

puss på er

RSS 2.0