skönaste bebis reklamen enligt mej.


Bebisarna anfaller...

Jepp det har dom gjort nu på nätterna dom låter mej knapp att sova..
Drömmer hela tiden om dom..
Börjar bli lite rädd nu när man tänker efter.... hmm e det något tecken eller??

Måste nog ta och kolla upp det i någon drömbok eller nåt..



ciao

min favorit coca-cola reklam..så mysig..


göra idag då??

Jepp har precis vartit nere och solat och handlat lite e ju leeedig idag och imorgon=)..lite lyx..
helgen vara jätte bra..
Åkte in till Malmö vid 18 sen efter det åkte vi till Oxie.. hjälpte till och fixa drinkar m.m. sen vid 24 tiden så åkte jag och hjärtat in till Malmö igen och träffade Andy m.m. på Victor´s där även Alex och dom andra dök upp någon timme senare.. och sen skulle vi vidare var det tänkt men både jag och hjärtat blev jätte trötta så vi åkte hem istället var nog hemma vid 04:30 tror jag=/..
Sov inte så länge på söndag men orkade inte göra någonting..
liksom idag typ.. ska ner snart och göra en massa chokladbullar.. blir jätte gott ska göra lite olika några med jordgubbar och apelsin och sedan mina favoriter (doppade i vit choklad)... farligt jag vet men gott..
får jämna ut det med lite nyttigare middag.. blir kyckling sallad .. då det var det enda Sambon kunde komma på=)

ikväll kommer muraren och kollar huset...längtar tills det ska börjas..

har precis suttit och betalat räkningar..skönt att man jobbade en hel del i december så man har över till lite roligare med=)

nä nu ner och öppna en burk Zero (favorit) och sen fixa i ordning här lite.. ha de fiiiint

lörda kväll=).. nästan..

Jobbat hela dagen nyss kommit hem...(skönt)
Ska hoppa in i duschen nu och sen svepa en red bull...mmmgott..
Sen kommer Tommy hem fixar till oss och åker in till Malmö på nån resturang..
Äter och dricker lite där.. Sen hem till dem i Oxie..
Sen åker vi kanske in till stan igen för lite mer..
e riktigt sugen..!!! Du med Kanske??

ha en underbar helg med er..

image51

världen fattigaste torsdag den 24 januari

jepp men imorgon så utökas kontot till max=)
Fast ska jobba hela dagen imorgon och lördag sen ska vi in och käka på nån resturang i stan med
Sambon´s morfar och släkt.. blev en ca 25 st..
efter det vet man inte vad som händer senare på kvällen e lite sugen nu på att sticka ut sen..
men ska inte säga för mycket lär nog vara ganska trött tills dess..

vilket jag är nu skulle kunna lägga mej rak lång på bordet framför mej och somna..

nu ska jag ner och fixa lite maaat..

sen lär jag hamna i soffan hela kvällen=)
image50

let´s play some..

städar tvättar och diska... Skönt och ha det gjort..
Sambon ringde precis skulle höra fall jag skulle vara med och spela tennis sen..
HMP... nej tack har inte gjort det på ett tag tror jag hoppar denna gången..

kan tänka mej det hade slutat typ såhär..=)
image48

kudden kallar

Japp det gör den så att hela denna misslyckade dagen kaan ta slut...

ledig imorgon med..men blir till att tvätta & städa...roligt...hmpp nejjjj..

kommer inte ihåg var ja hitta bilden men den e ju sjukt skön-)
image47

lilla husmor

Mmm känner mig som det idag..
Har gått runt och fotat huset nu ur vart enda liten vinkel.
Ska åka och visa en murare bilderna sen som ska tegla vårt hus.
Var först inne på att putsa om det men vi båda fastnade för tegel istället=)

Har varit lite huslig idag och gjort en svin god äpplepaj och ska om en stund gå ner och börja göra middag blir en riktigt god köttgryta och det tar ju några timmar att göra=)
ibland e det rikigt kul att laga mat men annars är det en riktig pina..

blir mys med älsklingen ikväll istället då han kom hem så sent igår och vart jätte trött.. så ikväll e han min..=)

nä nu får jag gå..

ha det ..


men först Carmen Electra.. som e så vacker..
image46


mmmmm gööttttt

ska det bli ja=)
Älsklingen kommer inte hem förens senare ikväll..
Han var varit borta ifrån mej nu hela helgen och är på väg hem ifrån Nässjö nu..
Så det blir en massa mys när han kommer.. och en STOR påse godis till det var tydligen någon som min lilla mupp ville ha när han kom..
Så har vatt nere och tömt hyllorna på lösgodis nu i butiken=)
ibland får man..
image45

Tommy Lee = helt rätt

image44

Världens finaste par..

Mmm det hade nog varit Bygg-Matte och underbara Carmen Electra...
image42image43


Då hade nog Posh & David... Helena & Zlatan m.m. kunnat gå och lägga sig..
dom är bara enligt mej a perfect match made in heaven

freda freda freda...=)

Japp och jag har varit ledig=)..
inte gjort allt för mycket slappat tvättat.. + suttit och degat framför datorn alldeles för länge idag..

men imorgon så hämta mamsen mig vid 08.30 och då ska vi iväg och hjälpa mormor att flytta..
 hon har sålt sitt hus och köpt en lägenhet mitt emot vår gamla lägenhet där jag bodde innan när jag bodde hemma,,
sen ska jag börja jobba 12-18:15.. gött med cash då de e dubbelt imogon=)

sen på kvällen kommer denna älsklingen hem till mej......
och vi ska ha en riktig tjej kväll...
mitt andra hjärta ... ska iväg och spela i Motala och nässjö.. så han kommer inte hem förens på söndag..

...har kommit in i en riktig period då jag bara längtar efter sommaren.. gud vad härligt det skulle vatt..

men men... får nöja oss med hur det är..

nä nu middag.. ha en great FREDAGS kväll...

ciao

kom till mitt fulla sinnes bruk!!!

satt och räknade igenom lite räkningar och så..
och kollade såklart vad som har lagts ut för att fixa mina tänder nu..
fick en lite mindre chock när jag förstod att det handlar om

ca5900 kr...ahh skiter vi pengar här till sånt eller..nope nada..

fast då är ju bleckningen med där och sen en speciell tandborste för 1200kr.. men ändå..
för mej är det ändå mycket.. blir till att snåla lite nu ett tag..

nä nu ska jag ner och göra maaat.. blir tonfiskgratäng idag..mums..


ciao

jag bara tycker

att han är rätt så grym... PÅ RIKTIGT...
men se då..

image38

några små..

några av bilderna.. tyvärr så finns där vissa personer som ALLTID verka hålla sig en bra bit ifrån min kamera.. och kommer nästan aldrig med.. men men..
folket var pigga och goa på nyår iallafall...

........landgren och Emma..

........paddyyyy

........macke och alex myser..

........emma och jag

........jag alex och sandra

och nu börjar folket bli lite trötta.. Tommy och Gais sitter och sover.. macke e på god väg med.. och edt ser ut som Reneé e på väg hem..

..........dags att vakna...


23 år..=gammal kärring..eller??

image31

mycket har hänt på senast.. men har ju inte tid för det idag..
Min dag idag.. fyller 23 år.. så därför har jag ju inte tid att sitta här..
nä nu blir det middag och sen lite tårta...mmmm..gott..
tacka alla som har ringt och skickat idag... jätte gulligt..

ciao.../Oldie

nya tänder... flera behov...

ahhh... är så sjukt röksugen..
japp nu e det slut med det.
var och blekte tänderna förra veckan.. e riktigt nöjd med det..
Slutade med att jag och Tommy fick samma resultat på våra tänder. efter att han med blekt sina..
Men nu gäller det för mej att inte röka på minst en vecka.. inget kaffe te eller något med färgämne i.. jätte gott ju neeejj.. sitter och dricker vatten och tuggar desperat på mina nicotinell tuggumi...

tog min sista cigg förra veckan.. efter 9 år av non stop..hmm kul...
har så jävla ont i huvudet med just...need... my... coffeee...ahhh..
men men ... det får det vara värt.. 
lite kul att han vi var hos e samma som fixat Zlatan och Top Model´s tänder..

nä nu får man fixa sig sen iväg och vara en liten satmara på jobb.. 

nica day..

caio 

senasegabullar

...mmm vacknade sent idag..
jag och hjärtat har verkligen bara haft en genom mysig dag med varandra..
gjorde kanelbullar innan som vi ska ha nu på kvällen
ska rota fram en gammal film nu som vi kan se..

skönt med semester..

ciao--

1 januari 2008=ajajaj det bultar och det bankar

i mitt huvud..
började städa direkt på morgonen..
sandra hjälpte mej då hon och Alex sov här...
sen blev der inget mer gjort den dagen...
och skönt var det...

ciao


NYÅRSAFTON..

upp och dusha och sen upp och väcka Tommy som får den stora äran att köra mej till jobb.

kommer till jobb och där är inte allt för mycket att göra som tur är.. dagen går långsamt och jag vill bara hem och vila lite..
Då vi vart lite förmycket folk bestämde jag att det var min tur att sluta tidigare.
åkte till svedala och det första jag fick göra vart att springa och handla en massa mer mat till kvällen..
hoppar sen in i dushen igen när jag kommer hem..
och en liten stund efter det kommer Sandra och Alex vid 17:00-17:30.. så dom hjälpte oss lite med sakerna där hon hade även tagit med små pizzabullar som hon gjorde innan på dagen..
En sund senare ploppar folket upp en och en Reneé Gais och Morgan Alex Emma och Daniel och en stund senare kom även Paddi med....och jag fick en jätte fin blomma av dom.. eller vi förlåt..
efter litet bål och bullar blir det middag och det var gött..lite snaps och vin senare kom även efterätten in.. verkar som jag lyckades med den eftersom folket slukade dom fort..
sen plockade vi undan lite så satt folk och snacka och drack sen kom Vivvi Roger Malin Benny och 3 eller 4 st till som jag inte kommer ihåg vad dom hette...
Vid 23:47... Började folket få lite små panik och sprang ut och fick på sig kläderna och champange o raketer.. 
Festade gjorde vi senare med.. och jag vart på glatt humör enda till jag skulle göra nattamaten och bara brände den helt.. men men...
Blev en rolig kväll... tack för allt..

blider kommer snart..

ciao.... 


Söndag...

Håller på att städa för fullt här hemma..var en sväng och byta en tröja som mamsen hade löpt på Gina till mej..
Men hatar verkligen Trelleborg... man träffar alltid någon där som man inte vill träffa..
Åker endast annars bara in där för att träffa pappa och broren..
men iallafall så hittar jag en annan tröja och så blev det ett par skjortor till tommy på MQ..
Sen hem så började jag på Pannacottan till oss som jag tänkte bjuda på som en liten efterrätt på nyår..
Tommy kommer  hem senare vid 10:30 med bord och stolar och vi får inte rätt på allt förens vid 00:30 och då var det dags för mej att gå och nanna upp imorgon och jobba..annars kommer jag däcka innan 12...

RSS 2.0