jag vill sova..

är jätte trött och lite gnällig...
har jobbat hela dagen idag och igår och är inte ledig förens på söndag och jobba sen tills 16.00 på nyårsafton.
vill egentligen bara gå och lägga mej och sova nu om det inte hade varit för Tommy paddi gais och alex som sitter där nere och spelar..
men någon får ju njuta av sin semester..
 jag är iallafall ledig 2-3-4 januari..det blir min semester..

usch nu somnar jag nog..

får lägga in en tråkig bild sålänge..




ciao...

juldagen =deppigt

Mmm det blir jag alltid för då känns det som om julen är slut.. och den som är så mysig..
Men jag ska fortfarande fira den med min pappa.. har inte gjort det ännu..

I fredags fira vi lite hemma hos Monica &Jimmy.. med pizza och spel.. 
cycklade senre hem på kvällen... Kallt som in i..

Och igår julafton så tog jag och Tommy en lungn förmiddag här hemma sen körde vi hem till hans mamma och fikade där och bytade julklappar..
Innan kalle anka så körde vi hem till min mamma och lasse i Anderslöv för att tillbringa restän av julaftonen där..

Fick jätte många fina saker.. tänker dock ej skriva upp dom men blev jätte nöjd..

blev lite arg på Tommy när jag öppnade min som jag fick av han..
Vi har ju redan köpt till varandra och då köpte vi en stor fin diskmaskin (som dom håller på att koppla in nu)
och vi bestämde att vi bara skulle köpa något litet till varandra...för typ 100 kr... bara så vi fick något..
Och jag gjorde ju det och köpte bara ett par boxer till honom..
och vad går han och köper jo..vars en tandblekning på akademikliniken för 3,900 kr st....
har lagt sig lite nu men jag var väldigt upprörd.. låter lite löjligt men hallå..det är mycket pengar för mig..
så nu måste jag först masa iväg mig till tandläkaren innan jag får göra behandlingen..
Det sköna är att en sådan behandling räker i ca 4 år. och det endast är 1.. inte flera sådana som man måste göra återbeskök hos...
Men nakdelen.. inte röka eller dricka kaffe på minst en hel vecka efteråt... det kommer bli svårt..
nä idag blir det bara slappt här hemma..imorgon jobbar man 8-17.. suck..

nä nu får jag ner och sätta på kaffe till dom stackars arbetarna där nere..

god jul på er..

image27

Nu e det kväll...

och jag är nu ledig ända tills på onsdag... sådan lyx..

men var är snön?????


264954-26

litet sött klipp innan jag åker och jobbar=)


5 dagar kvar

av denna vecka och jag ska jobba även då 5 st av dom..nice.. ikväll blir det rätt så lungt ska bara lära upp en annan tjej om hur vår huvudator fungerar.. och det tar väl en 3 timmar=)
ska hem till mamma senare ikväll och sussa där..
blir inte så mycket att träffa hjärtat senare i veckan då han inte jobbar då jobbar jag.. men men .. har väl hela livet på oss..



ciao

en liten kort en..


ta mej tillbaka till helgens mys..

helgen vart jätte bra hade verkligen jätte trevligt..
ett par bilder på där vi var..
härligt att komma bort ibland...
image23rummet

image25spa avdelningen..

Robin som ZLATAN.. så ball...


ja ser de regnar..ja ser de regnar..det var ju roligt hurra......

nä inte ett dugg alls..
var nere precis och sola och handla lite sallad till maten ikväll.. men vaa fan..
öste ju ner.. man behövde ju inte duscha precis när man kom in.. riktigt rann av en..usch..
men mysigt ändå..
nu ska man snart ta en låååång dusch
och sedan kura ihop sig i soffan med en massa kuddar.. och en rykande varm kopp ..?? varm o´boy.. vart egentligen sugen på lite glögg.. men har ju ingen och jag pallar inte gå ner och handla igen...heeeellll nooo..
vet inte om jag ska sätta upp julgranen idag redan eller om det är förtidigt..???.. men jag gillar ju julen så mycket och den är redan så kort...för börja lite tidigt iallafall så är redan alla tomtar och allt annat uppe förutom granen.. så den kan ju få komma fram nu med..
imorgon blir det spa och sen julfest..ska bli roligt....faan jag har ju glömt min kamera någonstans.. hoppas den ligger i utav någon ouppackad låda.. och jepp det har jag ett par kvar=)
... nä nu blir det dusch och sen Ett päron till fassa firar jul... love it...

ha en underbar helg..
och tillbringa inte hela helgen med att springa runt och handla julklappar.. då missar ni julen ju...

närmar sig julafton.. och jag blir som en liten unge igen...

spännande.. sitter här och skriver samtidigt som jag tittar på Tommy´s scoring lista på en annan sida.. hjärtat är och tävlar nu kommer inte komma hem förens senare ikväll.. saknar så..
sitter också och lyssnar på LILLASYSTER..och deras vesion av UMBRELLA.. tycker om deras sjukt mycket mer.. lite mer i min smak.. tycker Rihanna´s är lite "tunnare" fast hon har ju lite finare röst.. men denna är så mycket bättre än hennes..=)
blir ledigt nu för min del.. en hel vecka nästan=)
Ska på något spa till helgen med tommy´s familj.. och senare påkvällen blir det julmat coh show..
sen efter helgen kommer jag jobba restän av julen=/..
Ska även dra ut min bror Timmy på julklappshandlande nästa vecka.. har varit lite smartare detta året och skrivet ned exakt vad jag ska köpa till folket.. så man slipper springa runt som ett litet fån och yra=)

morgondagen blir städning och så ska jag försöka fixa något att ha på mej på lördag=/..hhmmm...men vad??
sen kvällen blir en massa myyyyyys=)..

puss på er..

ciao

RSS 2.0