TRÅKIGT

Känns det nu!!
 jobba jobba jobba.. men klirr klirr klirr i kassan=)
E redan trött på jobb nu fast jag bara har jobbat 3 dagar..
Helgen gick alldeles för fort!!
Jobbade hela lördagen..
och på Söndag var vi ute i Borrby och hjälpte Tommy´s mormor tömma hennes hus
för hon hade köpt en lägenhet istället!!

Så nu har man en härlig arbets vecka framför sig.. fast jag är ledig på Söndag=)

Fick lite arv av en släkting i förra veckan... som jag aldrig har träffat..=0.. kändes lite konstigt men men, kan bara vara bra nu med lite extra cash nu när vi snart får huset!!
4 veckor... max.. ohh gud vad jag längtar...=)

Stort GÄSP...

nu e jag trött..!
har varit riktigt duktig och "städat" lite här hemma nu..
Blev även klar med tvätten..

ska ta en lång dusch nu innan sängen kallar..
sen blir det någon lätt B-film som man kan ta och somna gott till sen..

Jobb sen hela helgen och mys hemma hos min mamma imorgon kväll..
för hon sakna mej nu.. har inte vatt där på ett par veckor typ.. och det klarar hon inte men men

have a nice night

Hade tråkigt så jag snodde denna från Emelie o Nellie

Nämn något som gjorde dig glad igår: Tommy
Vad gjorde du kl 08 imorse? nannade
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt precis där jag sitter nu
Vad har du druckit idag? hhmm kaffé, äpple juice, LOKA, mjölk. ovh vatten
Vad var det senaste du åt? sallad till middag för 3 timmar sen..(kurrar)
Vad var det senaste du köpte? gummi, ciggaretter, morötter, tvättmedel.
Vad är det för färg på din ytterdörr? ljusbrun
Vad är det för väder hos dig nu? grått grått grått
Godaste glassmaken? krossad choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ...nope..men det 3:e
Drömmer du mardrömmar? ja, men jag kommer aldrig ihåg dom..
Trivs du med ditt jobb? nope.. men jag får jobba med mamma min.. så ja e glad=)
Favoritlåt just nu? just nu yrar Mötley crüe´s låt same old situation runt i huvudet!!.. då ja o Tommy har gått och sjungit på den innan idag!!
Vad gör dig glad just nu? tanken på att där bara e 4-5 veckor kvar tills vi får vårt hus=)
Vad ska du göra härnäst? gå ner och hämta tvätten sen en lång dusch..
Höger el vänsterhänt? RIGHT
Humör just nu? Alltid på topp..Hmm
Hur många kuddar sover du med? 2+ en av Tommy´s som jag snor under natten=)
Morgon eller nattmänniska? natt natt natt...
Vad är viktigast för dig? kärleken mellan oss.
Är du kittlig? ooja...
Snarkar du? nej.. jag spelar död.. hakade alltid tänder innan men tror ja har slutat.. svårt och veta..
Stjärntecken? Stenbock
Äckligaste insekten? fjärilar...sjukt nasty..
Stökigt eller välstädat? vill ha välstädat.. men blir något mellanting..
Längtar du mest efter nu? att min lilla älskling ska komma hem..

Attans nu e den slut

Min sista dag på semestern idag!! hmm.. går alldeles för fort..=/

Tog en riktigt lång sovmorgon idag!! Hjärtat kom och väckte mej vid 10:30 kanske!..?

Åkte sen iväg för att kolla nytt tak till huset.. vill ha pannor istället för det där är!!
Var och kollade på HORNBACH
för att se vad dom hade och kollade priser om det var billigare där än på Tommy´s firma..får se..
Sen körde vi inte till Burlövs center, meningen var att vi skulle hitta en ny tröja han kunde ha ikväll.... men det blev kläder till mej istället..
2 st linnén
2 st tröjor
+ lite smink

fastnade även vid ett par hem inrednings butiker....MEN jag fick inte köpa något ännu.. utan Tommy tjatade på mej att jag ska få ta allt sånt senare när vi har flyttat..lite onödigt att dra med allt hem och sen flytta med det sen igen..
Okej då.. fick ge med mej!!

lugn och skön kväll.. Tommy e hemma hos Mattias och Emma och spelar poker med grabbarna... skönt för jag ska upp tidigt imorgon och JOBBA=(
Håller på att tvätta alla jobb kläder nu!!... tråkigt..ska nog ta och slänga mej i soffan framför ett Simpsons avsnitt..=)
med en kopp kaffe...hmm ovanligt nej!!!... me like!!
 
bye bye

iiiihhhh

Så känns det i mitt huvud nu!!
Har varit riktigt duktig idag, har faktis bakat=).. inte var dag jag gör det!!
Bakade först bullar och sen gjorde jag min kokoskaka..mmm den e god=)

Hjärtat kom hem nu snabbt en runda han har varit och spelat golf han hann vara hemma i typ 20 minuter!!
Sen var det dags att åka till bowlingen=)
min semester tar slut om ett par dagar!! usch har gått alldeles för fort!! 2 veckor var allt!! Börjar jobba på fredag igen=/
usch nu ska jag gå och lata mej lite lite lite till=)

trött trött trött

Gårdagen var bara så utmattande den kunde bli!!
Sov dåligt och vacknade försent!!
Vid 11.00 så hämtade vi Felicia för att köra till skånesdjurpark, och där gick vi sen runt i 4 timmar..
ohh gud vad jag blev trött..den ungen saknar ingen energi alls=)

Satt sedan ute hos Monica och Jimmy och snacka en timme
sedan skulle vi bege oss ner till mäklaren för att diskutera priset på huset då vi har bestämt att vi måste göra någonting åt taket..
så vi fick ner det till 1 700 000. och det var vi båda hur nöjda med som helst!!
stannade sedan kvar där och pratade lite mer..
 sen hem och åt middag och sen fick Tommy för sej att vi skulle ut på Golfbanan lite och slå!!
så det fick det bli.. (fan vad jag suger)
Åkte sedan därifrån vid 22.00 pga att man inte såg någonting därute.

Idag var vi en liten vända på Svågertorp på Plantagen och kollade träd till mej!!
och sedan på Stadium och sist Dormy´s för Tommy skulle ha en ny klubba!!
Kom hem för en liten stund sen från Tommy´s pappa, Han har varit i Bulgarien nu igen så fick man ett par presenter=)
(hur många som helst tycker jag som har åkt dit nu på bara ett par månader)

Kvällen blir lugn väntar bara på att Tommy ska komma hem från Golfbanan nu så ska vi äta middag sen blir det Pirates 3..=)

over and out!!!!

Hur okej som helst!!!=)

Idag känns det mycket bättre!! behöver få ut lite!!

Gårdagen blev lugn, vid 19:00 gick vi ner och hyrde film med Alex Gais Emma och Daniel!!

Kommer ej ihåg vad den heter nu.. men den var sjukt ball..tyckte jag iallafall=)
Gick hem efter det och åt lite.. hann inte äta middag innan så blev bara något litet!!

Tommy e ute och spelar Golf nu (ovanligt???)
Sen när han kommer hem ska vi nog ta och cykla ut till Monica och Jimmy för vi har deras cycklar här!!
Om det bara slutar regna=/

Imorgon ska vi nog åka till Skånesdjurpark med lilla Flisan.. vet inte fall hon ska sova hos oss inatt..
eller hur det är tänkt!!

Vi ska till mäklaren på Måndag och prata med dom nu så vi blir klara med allt!!
känns så skönt att vi redan har sålt lägenheten privat!! tjänar ju duktigt på det!!
Men vet inte när vi får tillgång till huset, datumen är satt den 1 sep. men det blir nog tidigare!!
ohh jag längtar så in i!!

nä in i duschen nu!!

fuck it all again...

fan fan fan.. när precis allting börjat kännas så bra..
japp men varför tar vi inte och sabbar det en smula.. för att få in lite krydda i det!!

men FUCK IT... e less på de nu!!

men vet att det känns bättre imorgon.. men behöver få ut min ilska av allt det mörka...

för ja e ju faktis ond=/


nu e det snart vårt...=)

Tommy´s födelsedag blev lyckad.. jag skämde bort han hela dagen (precis som dom andra 364 dagarna på året)
av mej fick han ett par nya baklampor till bilen som inte har kommit än!!
Sen fick han inte så mycket mer av släkten då vi vänta med det tills vi var 100% säkra med huset.. och kunde önska oss saker till det istället=)
Men det är vi nu.. bara ett par saker till för att det ska så vara.. men nu snart e det vårt!!

gårdagen psendera vi med Tommy´s syter och Jimmy o Felicia.. var först i Sjöbo ca.5 timmar.. vad hitta jag...hmm inget!!(som vanligt)...jag kräsen...NÄÄÄ..
Sen åkte vi ut till dom på Elinedal och grillade snackade hus. Och sen så spelade vi ett par spel.. jag och Tommy mot dom i Omaka par!! (vi vann båda runderna) och sen Killar mot Tjejer.. ( så vann killarna tyvärr)..
Vi cycklade hem vid 23:30.. då det kändes som om mitt huvud skulle sprängas!!

Idag nannade jag längeee och så skönt det var!! Tommy e ute och spelar golf med Landgren och Gais..
Så ska vi väl hitta på något med dom ikväll med men vet inte vad ännu.. får se vart vi hamnar

nu måste jag tvätta..drygt..
Fast kan knappt röra mej.. ligger inne med en riktigt fet bonnabränna.. snyggt...hmm neeejjj...! 

ÄLSKLINGEN 23 ÅR IDAG=)

Vaknade vid 07:15... upp och fixa, sen iväg och handla frukost på ica..
kommer hem och ser ett meddelande ifrån Monica (tommy´s syster)
Då hade hon vatt och handlat bullar och bakelser till mej och tommy på morgonen.. och lagt det i en låda under vår bil på parkeringen=) så gulligt av henne!!

In och hoppade på Tommy och sjöng lite lite för han!!

par timmar senare åkte han iväg för att klippa sej och hämta bord pengar stolar m.m.
och vad får snälla jag äran att göra ..jo städa=).. likadant varje år=).. men han fyller ju år..
Har betällt mat idag så mamma kommer med maten lite innan alla andra kommer,
så nu ska jag städa hela dagen!!
men tog en paus och satte mej här...

have a nica one

mat mat mat

Ska snart börja med den är sjukt hungrig=/
Var inne och hälsa på min farmor och farfar i deras stuga  innan idag ett par timmar och pratade bara hus=)

Sen körde vi och hämtade vår efterlängtade toalett dörr som Tommy körde in för att måla om nu..
har inte haft nån dörr där på en vecka=/

ska snart bli spaghetti när hjärtat kommit hem från träningen..
Sen blir det nog en liten vända ut till Elinedal till Tommy´s syster.. dom hade 22 grader i sin pool...nice=)

Imorgon fyller hjärtat år.. ska gå och sjunga upp mej nu redan=)

BIG KISSES...

Var är min sol???

Vaknade sjukt tidigt imorse av att det åskade riktigt mycket!!
Försökte somna om men nsom den lilla tramsan jag är kunde jag inte det på ett tag!!

Tommy väckte mej senare v att han skulle iväg och jobba lite!! men han kommer nog hem nu snart igen!!

Ska börja städa lägenheten nu snart så här e fint tills på Torsdag när min lilla pojke blir större!!





usch cryéd too my daddy on the telephone now.. for how long....the saint ´s are coming

ny vecka

och sommaren börjar!!
Helgen efeter rocken!! mådde ovandligt bra igår!!
Fast var bara hemma och tog det lungt, åkte hem till Tommy´s mamma på kvällen och åt grillat!!
hyrde sen en film och myste lite!!

Idag kom vi inte igång förens sjukt sent!!
Så nu på eftermiddagen har vi varit runt på dom flesta ställena i malmö och kollat kakel=)
och badkar!! har hittat ett stort som jag vill ha med lampor massage och hela det där köret!!
Får passa på nu när man har chansen att göra det precis som man vill nästan!!
Fast någon bastu i badrummet blir det nog inte Tommy ville men tycker han kan ha det i källaren då!!

Idag blirde nog inte mycket mer som händer.. Tommy ska jobba lite imorgon (fast han har semester =/..)

så sjukt härligt väder känner  för att ut och åka båt.. men var vet jag inte men jag är sugen...

Min bästaste

underbaring av guld du är
kommer alltid vara och finnas för dej här
du och jag
men det finaste är ändå
VI

Sommar

Det känns verkligen som det idag!!
E så härligt dagen efter trött.. men samtidigt riktigt sugen på att fortsätta var man slutade igår=)
Men idag så kommer min Sandra följa med=)

Hade riktigt ball igår där!! Vart länge sedan jag skrattade så mycket som vi gjorde igår!!
Och Renée lärdeoss ett nytt ord!! Mej och Emma då!! haha bröstgård!! Så sjukt löjligt men vi tyckte det var riktigt ball!!

Fick sålt lägenheten privat igår för 785,000 så det känns bra!!
Se om det blir 100% med huset nu nästa vecka

nä nu ska jag göra kaffe och ta ett bloss sen väcka mannen så han kan åka iväg igen=)


ha det

Ojdå..

Det var ett tag sen jag skrev här!!
Har inte varit hemma så mycket på två veckor, har jobbat något otroligt härligt mycket!!

Men nu snart imorgon kl. 20:15 går jag på semester i 2 veckor..

Förra året tog jag bara en vecka men det kändes inte ens så blir 2 i år=)
Så jag kan så snabbt som möjligt börja spara pengar igen
har varit chef nu på jobb i två veckor med!!   Sjukt härligt att köra med dom andra!=)

Nu på semestern så blir det som vanligt Svedala-rocken Sen fyller Tommy år nästa vecka!!
Sen har vi visningar på lägenheten nästa vecka Så fall allt går som vi vill så kommer den ut i tidningar och på hemnet till helgen=)
Hoppas bara besiktningen går bra!!
Blir nog till att åka in till Malmö och handla lite dricka och sånt nu på torsdag vågar inte gå in på systemet i svedala på torsdagen!! Kan riktigt tänka mej hur smockat där är då!!
Blir hem till Emma och Mattias på torsdagen, verkar som om halva tommy´s firma skulle dit så!=)

Någon som har en bra tips på en liten present jag kan ge tommy nästa vecka!!
För han ska redan få ett par nya baklampor till bilen av mej, men vill ge han något mer????

nä nu frukost!! sen jobbba jobbba jobbba...

Denna vecka!!

Blod svett och tårar!!
Förstod idag när jag kom hem hur mycket jag har saknat min lilla Tommy
har varit borta från han sedan i tisdags..
Har jobbat som en idiot denna veckan jobbade en lördag igår på 14 timmar=)
lönar sej!!=)
Mamma kom hem inatt så fick jag lite presenter..
Och ett par saker jag hade beställt av henne!!
Imorgon  OH MY LORD... Vad jag är närvös=)

RSS 2.0