jag klarade mej

utan att somna!!!
Usch vad denna dagen har varit lång!!

Hjärtat kommer hem om typ 30 min sen ska vi ner till Banken och prata med någon tant där=/

Sen måste jag åka till Ica Anderslöv för att beställa hem varor.
Där var ju någon på mitt jobb som glömde det!!
Och då kommer Sandra till UNDSÄTTNING
Men e lite osäker på det var ju ett år sen sist jag gjorde det,
bara för mamma har semester nu ju!!

Och hon komme hem på lördag igen från Bulgarien..
Då ska jag få alla parfymerna jag bad henne köpa på Kastrup..(mycke billigare)

nä nu får jag bli färdig!!


ha de fitt

Uppe med tuppen

Japp det var jag idag!!
konstigt med tanke på att jag somnade inte förens jätte sent,
Så vid 06.30 imorse kände jag fåör att gå lite!!=)
var ute och gick typ en timme sen ner och slängde sej och sola lite...(härligt)

Men jag är absolute inte van vid att sova så lite så jag ligger väl i en hög här om en timme=)

nä nu kallar kaffet=)

Så ja

Nu har vi träffat Mäklaren och varit och fått sett huset igen=)
En massa nya planer började genast växa runt i huvudet, men får se fall man hinner med allting..
Det e ju ett tag till så man hinner nog komma på en massa nytt.

Men nu ska vi gå och nanna ska bara ut och hoppa på mannen och väcka han i soffan=)

Idag ska jag till mitt hus=)

För det ska jag!!
Var hos Tommy´s mamma igår gick nog dit vid 14 och stannade till 20 nåt!! satt och pratade åt middag och spela kubb hehe jag och Tommy vann med 6-1...=)
Sen ringde vi till Hon vi köpt huset av och hörde fall vi kunde komma dit och titta lite!!
Så snäll som hon var kan vi redan komma dit idag!!
Men blir inte förens mäklaren har varit här!! Hon kommer hit vid 17 och ska fota lite!!

sen ska vi gå dit!!
längtar!!
Har lagt upplite bilder men orkade inte gör det här så gjorde det på lunar=/
Finns även en halv bra bild på huset!!=) och en massa sen midsommar=)

nu ska jag städa!!

Midsommar helgen=)

I fredags på midsommar afton jobbade jag först till 14 typ...
Mycket folk och jätte stressigt... men skönt då tiden går så fort=)

Sen var det dags att åka hem och fixa sej
efter man sovit en timme så man kunde vara lite piggare tills kvällen=)
Som vandligt var vi sena=)
Gick och hämtade Paddi och sen vandra hem till Alex i hans trädgårg där dom hade satt upp ett par tält!!

Reneé Markus och Alex hade varit duktiga och lagat maten!!
(e så glad varje gång jag slipper det!! Men ska kanske inte säga för mycket nu)
Satte oss och börja äta gick lite segt till början med snappsvisorna.. men med drickan gick det bra!!

Blev sen lite kubb men var nog inte så många som var så sugna på det verkade de som=)
Sen blev det en massa snack och dans!! hade riktigt roligt...lite för roligt!!
Vi stannade rätt så länge var nog hemma vid typ 04.

Vacknade dagen efter och trodde att jag skulle dö,
det borde jag ha gjort iallafall..blev äkligt för mycket dricka för mej!!
ett par flaskor vin mintuu whiskey och groggar på det!! usch nej fy fan!! nu vill ja inte mer!!
Så ni kan gissa var jag spenderade gårdagen på!!
7-8 timmar sprang jag här hemma fram och tillbaka mellan sov och badrum!! haha patetiskt!!

Men vid 16 vacknade jag till liv.. skulle ut till Monica och Jimmy och grilla vid 17-18
Så jag Tommy och Tommy´s pappa åkte ut där!!
Så var även Jimmy och Jessica där ute!!
God mat.. Blev Coca till maten=)
Efter vi ätit så hände det en liten olycka med Tommy´s pappa halkade och trillade så han slog i sitt ben som han redan hade problem med!! Var absolute inte roligt att se blev riktigt rädd!! Så vi fick ringa till ambulansen som kom och hämtade han..

Usch tyckte det var riktigt hemskt när Monica ringde och bad dom komma ut då alla hade drukit så ingen fick köra och dom säger att det kan ta upp till en timme innan dom kunde komma kanske!!
Och deras pappa ligger inne i tv.rummet och skricker så ont han har!!
men jag och Jessica fick dra ut Lilla Felicia till trädgården då vi tyckte att det är inget hon behöver se när hennes morfar ligger och har så ont!!

Så monica och Tommy åker in tillsammans med deras pappa!! och jag stannar kvar med dom andra!!
Sitter kvar där i 4 timmar och vid 00.00 bestämde jag mej för att gå hem då det var ingen som fortfarande kunde köra!!
Tommy ringer då lite senare och berättar att det är lungt med hans pappa och att dom är på väg hem med han igen.. han har en sorts sjukdom i benet och detta var ett sådant anfall tydligen!!

idag ska vi städa för mäklaren kommer imorgon och ska fota!!!
haja haj

midsommarafton-jätte bra midsommardag-mindre bra

Hade riktigt kul på midsommar afton
midsommar dag däremot vad ska jag säga
spya huvudvärk olycka ambulans
hmm berättar mer senare idag på dagen!!
nu ska jag nanna

let it gooooo

Blir så förvirrad slutet på förra veckan gjorde mej helt snurrig...
men jaja får väl släppa det nu!!...puffff... borta!!

nu saknar jag min man.. har träffat han 2 timmar denna vecka=/

Jaha ja

Ny dag!! Soligt och härligt...

Mäklaren var här igår!!
Tyckte vi skulle börja gå ut med 750.000, men måste säga att det var inte vad jag och tommy trodde!!
Hade räknat med 50.000 mer men sen blir det väl förhoppningsvis budgivning=)
folk säger till oss att vi lätt kommer få det för den,, men man kan ju inte vara helt säker=/

Jobba imorgon och på midsommar men på fredag har vi bara öppet till 14 så man är väl därifrån vid 14.30..
Blir midsommar hos Alex detta året han hade skaffat något Party tält så ska bli kul=)
nästa år blir det nog inga problem om var vi ska vara då dom flesta av oss äger hus då=)

Nä nu ska jag ha en riktigt lugn dag ska sätta mej i solen ett tag sen blir det kanske en film... orkar inget annat idag=/


ha de fitt

usch

alldeles för lång dag idag känns det som!!
Kom hem för 1 timme sedan så var Tommy´s mamma också här
så det blev mest en massa hus snack.. det enda man pratar om nu ju=)
Till stan med Sandra imorgon...mmmm money=)
Orkar inte skriva er här idag... nu ska jag slänga mej i soffan lite...

80 år känns det som..

Usch skulle egentligen ha börjat städa nu men det får vänt 10 minuter=)
Mäklaren kommer på tisdag och värderar lägenheten..får se hur det går!!
 Fredags kväll var jag på student för min kusin!!
Blev lite för mycke vin med tanke på att jag skulle jobba sen hela lördagen!! trött jag var=)

Var i Anderslöv igår kväll/natt och sov hos mamma nu när hon har åkt!
Älsklingen kom också (med en liten present) jätte gulligt!!
hade en riktig mys kväll.. kan behövas ibland=)

Ikväll så är det middag med jobb, men käner bara för att gå och lägga mej nu!!!


JAG ÄR FÄRDIG... thank you and goodnight 


jobba jobba jobba...

Hela helgen nästan=)
Fast på söndag e jag ledig men då ska jag ut och äta middag med jobb=)
Imorgon blir det student för kusinen=)

Känns som de inte alls var länge sedan jag tog min egen med det är endå ett par år sedan=/

Mamma åker på Semester också imorgon i 2 veckor till Bulgarien...som sagt jag avis...näää=)

Var igår hos mäklaren och träffade hon vi köpte huset av.. Fick reda på att det även går att bygga ut mycket mer i källaren!! =) så de huset kan bli riktigt stort fall vi vill..
skule träffat min Sandra idag men hon har fått ett nytt jobb (GRATTIS GUMMAN) Så jag får vänta lite!!
Börjar inte jobba förens vid 17 idag!! segt=/
men får väl ta och fixa ett par skivor till mammsen som hon kan ta med!!

ha de fitt

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Nu börjar snart pengarna rulla!!!

Var och skrev på papperna för huset idag...kändes vuxet=)

Fick reda på att vi kanske inte behöver göra någon besiktning
för att det inte va så länge sedan nuvarande ägaren gjorde det!!

Kostade så mycket för att det var så lång kö så vi fick ringa någon från helsingborg som får komma ner isåfall!!!
Annars nu ikväll blir det lungt Tommy åkte precis för han skulle ut och spela Golf ett tag!!
Så kan jag få göra som jag vill här hemma sålänge!!=)

Oj Oj Oj

vad jag var sliten igår!!
Jobbade bara 8 timmar men började typ 05.30...sjukt trött var jag!!

Idag ska vi ner till Mäklaren och skriva på om huset!!
Beställde en besikning igår på det så vi kan vara 100% på att inget är fel med det!!
Roligt nej för det kostar 9500 och bara för besikningen!!!
Men hellre det än man hittar något jätte fel sen som kostar ännu mer=)

Satt precis inne på resedagboken och kollade på Frida´s sida!!
Verkar riktigt härligt, Hon e i Thailand och ska åka runt där i 3-4 veckor!! Avis jag  näää=)

Dom ringde om ett nytt jobb till mej innan!! Får se fall det blir bra eller inte!!
Men säger inte vad!!...hmm

nu kallar kaffet=)


Lugn helg

Lördagen blev rätt så lugn!!
Pojken var ute och Golfa och sen vid 15.00
Sen åkte vi ner till Svea och åt med Tommy´s släkt för hans farfar fyllde år=)
Tog det lungt här hemma nån timme sen körde vi till Anderslöv till mamma och åt glas och spela kubb!!
Söndagen sov lääänge..Körde sen till Trelleborg till min pappa & bror.. snackade en massa mest hus nu ju=)
Sen skulle vi till Svedala igen för att gå med Tommy´s mamma när hon skulle kolla på ett hus!!
Åkte sen hem till henne och åt middag...gött!!

Idag är det också nästan en hel slappar dag för jag börjar inte jobba förens vd 17 och sen 3 timmar=/
Imorgon ska jag börja 05:40... jag kommer vara så dööööd!!!



rip

VI FICK DET

1 SEPTEMBER BLIR JAG HUSÄGARE=)

Som jag längtar... Ska bli så kul..
Känns lite overkligt..men jag har bara vetat det i 1 dag så jag har ett par månader till på mej att fatta det!!

Fanns ingenting som kunde förstöra min dag igår efter att Tommy ringde till mej på jobb och sa att vi fick det,
Ringde min mamma direkt och hon blev så glad för oss att hon blev lite ledsen...naw min mamma=)

Efter jobb så åkte jag hem till Emma där hon Tommy, Daniel, Renée och Markus var och så hade dom grillat lite!!
Så drack vi lite öl och så, Sen var det dags att spela kubb och TJEJERNA vann ju såklart=)

Sen var det dunkgömme!!! Jo jag vet vi är övar 22 år gamla!! men det är faktis kul!!
Bara det att jag skulle göra en riktig action grej och hoppa över en skit stor häck men kom bara över halva så jag trillade och nässlade pannan=)    smidigt!!!!!!!!!!!

sen var vi där tills typ 01.30 så var det dags att bege sej hemåt!!! Fast först var vi tvungna innan vi gick hem att gå förbi vår blivande hus!! helt sjuk känsla!!

Om ett par timmar vid tre ska vi ner till Svea och käka lite med Tommy´s familj!!!
Sen ikväll drar nog Tommy ut och jag ska nog träffa Sandra och mysa lite!! med en bra film!!

peace oooouuutttt=)---ööööhhhhh

Vet fortfarande inte!!

Men det måste väl vara vår tur nu!!
Tommy vet hur besviken jag blir han satt igår och försökte peppa upp mej!!
Men det går inte så bra det är ju det enda man tänker på!!!
jag vill jag vill jag vill
Tills ikväll så vet jag iallafall!!

Jo tack Emelie!!! Ryggen e mycket bättre!!
Eller var!!
Hjälpte  inte att man fick ligga på knä i 3 timmar på jobb igår och skrapa väggar=/


Vill veta nu!!!!!!!!

frågor som snurrar

Kommer jag bli besviken eller inte?
Kommer vi få det?
Hur mycket får vi de för?
När i såfall?
Kommer det fler?

bara snurrar runt har absolute ingen aning!!! och det retar mej fruktansvärt mycket!!

BARA SÅ HÄRLIGT!!!=)

Tog flyget upp där igår Så var nog på Bromma vid 16.00
tog därifrån en svin dyr taxi som gick på 500-600 kr!! vilket var samma sträcka dagen efter och bara kosta 260kr=/

Kom fram till körde till hotellet som låg på globen=)
Var ett riktigt fint rum vi fick!! Men kosta därefter också!! Enda nackdelen var att där var ingen riktig vägg till wc utan det var glasväggar!!! =/ vet inte vad dom tänkte som rita rummet men det funkade ändå!!!
Tog det lite lungt!! sen fixade vi oss!!
Gick ner för att hitta något att käka!! Var säkert flera tusen Glamrockare som var utanför globen!!
Det ekade Mötley låtar från barerna runt omdet var en sån härlig tryck!!!
fick i oss lite mat ocg sen in på någon bar!!!
En whiskey och öl sen var det dags att bege sej in!!
Rusade in för att köpa ett par tröjor innan alla tog slut!!
Men vi fick tag i några!!=)
In till scenen och glo lite!!
var dags för förbandet att börja!!
medans PAPA ROACH körde på en timme var vi utanför för att hinna ikapp ett par öl var!!!!
Sen var det dags!!
Inledning med min favorit låt DR.FEELGOOD..... sen var det igång!!
Och jag var helt borta i några timmar!!
Något av det bästa jag har sett... att dom fortfarande kör så bra som dom gör nu me tanke på att så som dom har levt borde dom inte ens finnas nu!!
Läste om all kritik dom fick dagen efter men tror inte ens kritikerna var på själva spelningen!!!

Dagen efter blev rätt så lugn vart flyg hem vid middag och tommy´s syster hämta oss!!!
Var hemma sen i några timmar sen ville tommy spela lite fotboll med dom andra pojkarna så jag hängde med skönt och bara sitta ute!!!
Sen hem till Monica och Jimmy och grilla sen fotbollen!! och det var ju gött!!!

idag jobb och desamma imorgon har ju vatt ledig ett par dagar nu ju=)

Vill se dom igen aaaaaaaa

THE VERY BEST EVER

VAR NÅGOT AV DET BÄSTA JAG NÅGONSIN SETT!!!!

MÖTLEY CRÜE

ikväll i stockholm och det ska bli så jävla bra!!!
Tommy Lee
Vince Neil
Nikki Sixx
och Mick Mars
dom kan verkligen locka fram den lilla djävelen i en=)

Ska ta flyget upp vid typ 15!! enda nackdelen.... HATAR ATT FLYGA!!
Men vad gör man inte för att se dom!!!

FY FAN VAD HÄRLIGT DET SKA BLI=) SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!

Nu ska

Min babe snart börja spela!!!=)
Ska sitta och glo på datorn som en liten unge!!
Bara det att den hänger sej hela tiden!!! drygt=/

Sen är det dags att åka och titta på hus!!=)

nu e det dags

Att gå och krama kudden lite tror jag!!
Men har sån värk så vet inte om man kommer kunna sova eller inte!!
Trodde att Tommy skulle komma hem ifrån Göteborg inatt men det blev det inte,
duktig som han var gick han vidare och ska spela imorgon med!!
Så jag får gå och kolla på huset som vi skulle se imorgon själv eller jag tar med mej min styvfar istället så slipper jag gå solo=)
Usch ska till doktern imorgon med!! ajajaj kommer göra ont!!
men men blir väl bättre sen hoppas jag!!

sussa gott....

ont ont ont!!

MMM det har jag som f*n idag med!!
Dum som jag var jobbade jag hela dagen igår!!
Därför klarade jag bara jobb 5 timmar idag!!! (skulle jobbat ca 9-10 timmar!!)
Men idag så kollapsade min rygg!!
Kan inte ligga sitta stå eller gå knappt!!
Så har bokat tid till en ryggklinik imorgon så ska dom fixa rätt på min koter!!
mmm låter mysigt!!...nej!!
...nä nu ska jag käka middag glömde det innan ju!!

haj

MIN BABE!!

Kollar in hjärtat när han e uppe och spelar i Göteborg nu han e så duktig!!!!

I´ll be back!!!

alla gamla som inte kom med!!! så de så!!!

Har haft riktiga problem med ryggen nu!!
Kunde inte jobba idag=(
Trodde att jag skulle dö ett tag i gårkväll när jag jobbade!!..höll på att trilla ihop helt så ont jag hade!!
vet nu att jag har redan har slitet ut min rygg denna sommaren!!
Ringde och pratade med chefen idag och han ville tvunget skicka mej till en som kot knackare eller vad det heter!!
Men envis som jag är ger jag inte med mej direkt!!
Utan lovade gå och kolla det om det inte blev bättre tills nästa vecka!!
Så jag fick offra mej att vara ledig idag och måste tyvärr offra mej att sitta i solen och ta det lungt hela dagen!!
Kan ju knappt gå idag så det ka nog passa rätt så bra!!
Satt precis och läste igenom Emelie och Nellie´s blogg den är bara så mysig!! Alla små söta bilder på lilltjejen=)
Längtar lite tills ja e där måste till och med JAG erkänna!!!...men nä jag ska ta det lungt!!=)

Ska gå och kolla på ett nytt hus till oss till helgen vet inte fall jag får gå själv eller fall Tommy hinner hem!!
Får se hur dyrt det blir!!
Vi vill ju renovera det sen som vi vill ha det!! Med JÄTTE badrum ,dator rum, dressing rum, biljard rum.m.m.
Längtar även till det!!!

Läste kvällsposten innan och blev sjukt arg!! Läste om den lilla killen som blivet mobbad på sin skola att mobbarna till och med hade tejpat fast han vid ett träd!! SJUKT!!
Önskar jag hade dom som gjorde det framför mej!! När jag hade varit färdig med dom hade dom f*n inte vetat var dom hade röven någonstans!!
Läste också att rektorn på skolan hade börjat med att kommentera det hela med att deras skola faktis hade inte alls lika mycket mobbing på sin som dom andra flesta i Malmö kommun hade!!! JÄVLA KÄRRING!!! e det de det handlar om!!!! pucko!!!!!

nä nu ska jag gå och sola lite!!!

over and....ja just det!!!

2007-maj-31 @ 14:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)


FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT="

3 underbara timmars sömn

Mmm det var vad jag fick inatt.
Gick och la mej vid 24:00 men vacknade såklart av åskan vi 03:00
Och livrädd som jag fortfarande är för den kunde jag ej somna om sov hemma hos min mamma så jag var inte hemma och då gick det inte att väcka Tommy som jag gjort innan!!
Så jag gav upp vi 04:30 skulle egentligen sova en halvtimme till men struntade i det,
Skulle börja jobba redan kl. 05:45 så det blev lite tidigare men så kom jag hem snabbare idag med för de!!
Min Sandra var här hemma hos oss innan en stund men tråkig som jag var somnade jag när hon prata i telefon (riktigt hyggligt)
var och köpte ännu ett par nya PUMA till mina fossingar för det är tydligen det enda dom trivs i!!!
Hann träffa pojken idag i 30 minuter idag sen var han tvungen att åka och träna
älsklingen har SM final i helgen och tråkigt nog kan jag inte ta mej ledigt denna helgen och följa med till Göteborg och glo på han!!
Men jag fick övertala hans syster att följa med upp och hålla ett öga på han till mej=)

Nästa vecka är det MÖTLEY.... som jag längtar...

Kvällen händer det inte mycket mer.. lugn kväll med Desperate H. härligt!!!
Nä ska gå och pressa lite annanas juice blev sjukt sugen nu!!!

ha de fitt

2007-maj-29 @ 17:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



seg idag igen!!

Jobbat som in i dom senaste dagarna känns det som!!
Ryggen small till igår och har sedan dess inte mått så bra i den!!
Var hemma hos Jimmy och Monica igår och grillade lite sen skulle vi ut till Törringe..
Åkte dit där och Tommy blev jagad av e gammal 40-talist med Tre meter hår under armarna som bara ville dansa med honom!! det såg riktigt ball ut så jag var tvungen att filma det men lägger inte ut det här med respekt av 40-talisten=)
efter det så började jag tröttna och vill hem mådde ju skit dåligt i ryggen!!
Så Martin fick åka och hämt mej och Paddi så stannade Tommy kvar med hans systrar tvingade han nästan till att stanna!!
Idag e det mors dag och jag skulle egentligen vatt hos min mamma men det blev inget för dom håller på att lägger sten i deras trädgård så hon hann inte det!!
Så var det meningen att jag skulle följa med till Tommy´s mamma istället men jag får se hur det blir med det!!
och vad jag känner för sen!! e riktigt trött idag ju!!


men men keep on swimming

2007-maj-27 @ 15:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



Ett leénde och två tårar

Känns så riktigt tungt, älsklingen hjälpte mej fast ha vet nog inte ens om det=)

Om typ en timme ska jag hem till min lilla Sandra,
jag hade tänkt att vi kunde ligga och sola i hennes trädgård idag!!
Men eftersom dettta är den enda dagen jag är ledig denna vecka såklart ska det vara skitväder=(
Stannar nog hos mamma inatt känner att vi behöver en natt från varandra kan vara så skönt sen med tanke på att vi säkert kommer vara runt varandra hela helgen hoppas det är soligt då istället=)

Saknar min lilla pappa så otroligt mycket har inte träffat han på jätte länge nu!!


nä nu får jag bli färdig till att åka=)

ADJÖ

2007-maj-24 @ 13:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



Gott

Blev hur glad som helst!! Fick schemat idag hur jag jobbar tills vecka 33!!
Kommer jobba ihjäl mej, och det ska bli underbart=)
lönar sej så sjukt bra!!
Snart e det helg blir nog grillat och lite "vatten" hos jimmy och Monica på lördag!!
Härligt det med...
Men nu ska jag gå in och väcka min lilla skit så vi kan gå och lägga oss!!
e lite sliten idag med=)

MILAN VANN HUR GÖTT E INTE DE!!!!

2007-maj-23 @ 23:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



ahhh

Gå nu med dej så jag kan få sova vidare

2007-maj-22 @ 08:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



80´s

byxorna lång upp
tröj ärmarna även dom långt uppdragna
håret alldeles uppuffat
starkt ,smink som verkligen syns allt annat än naturligt
stora smycken
sätt på musiken
axlarna börjar dansa med
men det är inte förens du gör samma med benen som med axlarna

haha du är fast

2007-maj-21 @ 11:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



Längtan

saknar han så
Snart kommer han
längtar så tills jag får känner hans armar om mej igen

2007-maj-20 @ 14:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



mitt missssstake

fan känner mej som skit!!
det är mitt eget fel att jag mår som jag gör!!!
Tänker inte skylla det på någon
det är mitt fel att jag kväver mej själv blir så arg på mej
känner bara för att lappa till mig själv
FÖR HELVETE SANDRA
fan fan fan förtjänar jag själv detta.....
Och ja det gör jag för jag låter mej själv göra det

2007-maj-19 @ 22:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



Ensam Lördag...GUD VAD SKÖNT!!

Helt ensam bara jag och min dator..Men det var också bara det enda jag har sett fram emot idag!! Att åka hem efter jobb och bara sätta sej framför datorn och nörda lite en varm lååång dusch sen slänga sej i soffan med en film och en kopp kaffe,,, mmmmmm...
Har varit så mycket denna vecka så mycke nytt som jag har varit tvungen att lära mej inför sommaren=)
Inte lätt men en utmanning och de e härligt!!

Min sambo är uppe i Göteborg denna helgen och spela semi-final och han kom 2:a vilket betyder att jhan ska lupp till Göteborg igen om två veckor och spela SM-finalen, e så stolt över min lilla babe=)

Skulle egentligen utt med min Sandra och ett par till idag men det blev inte pga allt jobb=(
Sen hörde ju reneé av sej och hörde fall jag hade lust att hänga med dom, vilket hade vatt kul men så trött som jag är hade jag nog somnat i ett hörn vid 22:00... =)

Sen var jag och Tommy bjudna idag till hans moster som fyller 50 men det blev inte av och vi var även bjudna idag till min farmor som fyller 70 år. men det blev det inte iheller!!
Gud vad tråkiga vi är som tackar nä hela tiden=(..men det kunde vi inte hjälpa denna helgen!!

Satt och kollade priser på att boka flyg till Stockholm som vi också ska till om ett par veckor men det är ju jätte dyrt fattar inte att det kan kosta så mycket den lilla biten=( och ska man då också ha ett hotellrum blir det ännu mer!!
skit också!!

MEN MAN HAR JU LÖN SOM EN KUNG!!! ...eeehmm inte helt!!..men men.. nu kallar kaffet

2007-maj-19 @ 20:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



fuck it all

Det kändes så bra hela dagen men varför skulle den sluta så här!!

Känns verkligen skit, all energi och vilja bara rinner ut ur en.

Men för att saker ska bli bättre måste det ha vatt sämre innan

2007-maj-17 @ 22:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



Var det så här vi ville ha det??

Satt och tänkte på det innan!!!
Var det så här jag ville leva mitt liv nu???
så som jag gör det idag!!??
Med dom människor som jag lever med??
Där jag lever??
Det jag kommer jobba med?
_________________________________________
Nä hade ju inte alls tänkt det så här, hade ju tänkt flytta uppåt och plugga till musiklärare!!
Inte jobba där jag är nu fast att jag vet att det bara är tillfälligt,
Absolute inte med det här folket iheller!!
Svedala näää skulle inte tro det!! Me Tommy vägrar flytta härifrån så då fick jag ge med mej!!
Och vad kommer jag jobba med? det vet jag inte ännu.. men jag har inte bråttom med något!!
Nåt som jag trodde att jag skulle ha är barn nu tyckte det lät lagom att skaffa det nu när man e mellan 22-23 år så man kunde bli en "ung mamma"!!
MEN NEJ inte jag!!.. jag kan fortfarande vara en ung sådan när jag är närmare 30!!!
Men hur mina tidsplaner ser ut om 5 år kan nog skilja mycket med tanke på vad jag innan hade tänkt mej!!
Men det som händer DET HÄNDER,
Tror jag ska ta och njuta av nuet istället för att försöka tvinga på en massa annat!!
Ahh pallar inte tänka mer på det nu...
...over and....

2007-maj-15 @ 10:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



Söndagen...

vaknade tidigt idag, så ja hoppade in i duschen och drog upp Tommy sen när jag kom upp så han också skulle vakna!!=)

Åkte sen till Anderslöv och bjöd på frukost för mamma skulle sy upp ett par byxor till Pommy.

Efter det så körde vi till Svågertorp för att köpa några nya shorts på Dormy´s till lilla hjärtat!
Men jag ville också ha nåt så blev in om Mobilia idag igen för att kolla M&Q och H&M och sen en snabb sväng in på LAGERHAUS!!! Så det blev det vi inte orka köpa igår som vi köpte idag istället!!

Hem och lagade mat sen satte vi oss framför en STAR WARS film och glodde eftersom Tommy då inte har sett EN ENDA AV DOM=0 vilket för mej finns bara inte!!
Försöker förklara för han hur bra han har det med mej=) genom film och musik=)

Just nu sitter man bara och glor...Hmm vad ska man göra??? får väl städa lite som vandligt!! nu har ju Tommy vatt hemma en hel helg!! =)

Hjärtat e och spelar final i innebandyn just nu!! Hoppas dom vinner!! Dom brukar ju de=)

men men ahhh nu drar jag!!!

2007-maj-13 @ 20:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



Lördagen.....

Vacknade sent imorse!! fick nästan panik ju!! HALLÅ kl. är ju 10...=0..
Upp och göra frukost. fixa sej och sen åkte vi till NILSSONS för att kolla på en tv hylla.. men vi får nog inte plats med den så=/
Sen åkte vi ner till "city" i svedala gick in på Paradiset och köpte ett par PORRIGA underlägg enligt min sambo=)
Körde senare till Anderslöv för att hälsa på min granny och dricka kaffe..

Körde sen till mobila blev ett par nya byxor till Tommy på MQ och ett par prylar till mej på LAGERHAUS.. så ny ska här bli mer crimscrams!!!

sen kurra våra magar och det var dags att köra hem och käka!!

Just nu ligger Sverige under med 4-1.. men det intresserar inte mej allt för mycket!!
blir en lugn skön kväll hoppas jag=)

2007-maj-12 @ 18:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)



AJ AJ AJ mitt huvud

har sån skallebank...=/ inte roligt!!!
Vatt i Lund med min Sandra nu och shoppat lite men bara några småstuff!!
Köpte mej äntligen ett par nya "foppa" skor!! fick bli rosa denna gången
dom hade inte dom jag ville ha så!!.. ska bli så skönt på jobb=)
Köpte sen ett par nya tröjor och lite linnén...kan man ej ha för många av ju=)

Nu blir det snart middag hos Andersson-Selander-Baltzar...
Blir så gott som nypotatis/dill med pepparbiff och gräddfil gräslök/ rödlök!!! Mmmmm gott=)

nu e jag hungrig....over and out

2007-maj-11 @ 17:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0