Så vart denna dagen redan slut ...nästan..

usch käns som om jag bara har hunnit med typ hälften av det jag hade tänkt göra idag!!
men har iallafall hunnit med det viktigaste och börjar inte jobba förens vid 17 imorgon så det känns lungt..

satt nere med pommy och kollade på The bourne ultimate tror jag den hette men den vart helt okej..
lite segt för vi fick se om den ett par gånger då här kom besök som skulle "syna" huset lite..

Imorgon e det dags att börja fixa nytt jobb.. vill verkligen hitta på något annat nu.. trivs jätte bra med odm jag jobbar med men vill ha någonting som ger mej lite mer..kan detta nu ju!!!
Men kanske bara ska vara glad att jag iallafall har det jag har!!

nä ner och blossa nu sen slänga sej i soffan och läsa lite skvaller=)

have a nice night..

ciaoimage7

räkningar...mmm roligt

Så vart dom betalda iallafall. skönt..
blir lite dyrare nu när det är ett helt hus som ska betalas... men tur vi är två om det=)

saker och ting börjar komma på plats här nu... blir nog ett par bilder senare idag om jag kan hitta den där kamera sladden... hmm hittar inte allt för mycket här i denna röran..

blev en snabb flytt iallafall. hade fullt med folk som hjälpte oss..  vart helt sjukt flyttar ifrån en 2:a till ett hus och fyller det nästan=)
och ändå har jag varit på ikea ilva och härliga hem och handlat hur många gånger som helst.. jag ger mej inte, ska få plats med lite mer=)..tackar sandra och mamma för den hjälpen..
nä nu måste jag upp och tömma någon mer låda...ha de


ciao


varför tänker man som man gör...fan vilket skit..

varför plåga en själv med dessa tankar..
varför alltid sätta frågan om??
varför ha denna ledsna typen som verkar trivas så bra inuti en..
men va fan jag kommer inte glömma dej..långt långt därifrån..
kommer du gömma dej där inuti mej och fortsätta plåga mej på ditt eget lilla sätt..♥

oj oj oj så länge sedan då..

har inte haft igång min lilla dator på ca 3 veckor... gått miste om mycket...hmmm
här har vi haft fullt upp..
börjat vänja sig vid tanken på att bo här nu.. alla ljuden och allt.. men det är ju så skönt känns så mycket friare.

tänkte sätta in lite bilder på lite av det vi gjort här nu.. men får vänta 2 dagar till!!=)

Idag fyller minlilla bror år.. 19 ojoj han e en stor lillebror nu..

Har blivet en del shopping nu sen vi flyttade hit men mest undrande e jag över att min plånbok tillåter men att fortsätta, riktigt roligt när det är så!!

blev bara en liten snabbis nu har mycket att göra nu så!!=)
kommer senare...


ciao

ikea idag igen ändå!!

Gick och la oss att sova hur tidigt igår som helst.. blir så trött av allting..
men upp tidigt och åkte till huset åt frukost där..
Så skönt att ta kaffekoppen och gå ut och ta ett bloss i sin egen trädgård=)

Sandra kom vid 11 och ville titta runt lite.. Hon verkade gilla det.. men där ser ju ut som f*n nu.. håller på att göra vid i alla rummen nästan....
MEN min Garderob på 10m²är klar nu.. =)
Sen e där datarummet och sen sovrummet som där e lite kvar på sen e ovanvåningen klar.
Sen ska vi fortsätta där nere men och det tar lite längre tid för nu har Tommy bara semester tills på söndag..
så kanske i mitten av nästa vecka flyttar vi=)

blev att vi åkte till Ikea idag igen kom på att jag behövde ett par saker eller ja 20 st saker till=)
Så blir det inte stoff och stil förens nästa vecka=/

nu ska jag ta en riktig röjning i lägenheten.. för  det behövs.. vi har inte brytt oss alls om den nu ju!! (slarvigt=0)

men lite middag får man först trycka ner i sej.. blir bara till mej idag för tommy e och spelar nu så han äter där.
Så tråkigt att stå och laga mat till sig själv.. blir väl bara lite fulkornspasta...har inte handlat iheller=/

nä nu kurrar den som en dåre...


GRATTIS NELLIE PÅ DIN 1 ÅRS DAG=)

ciao

nu går det undan..

ojoj.. tiden rullar på sjukt fort... fast har ändå hunnit med e hel del i huset..
Planerna var att sova där nu på söndag men får se hur det blir..

har varit inne och handlat en hel del med lilla mamsen idag=)
ikea..
blev prylar till mitt garderobs rum=) (förvaring)
en ny spegel till gäst wc.
duschdraperi
kökshandukar
badhandukar
glasvaser
ljus
blommor
och en massa låder..
haräven beställt en ny sängavel som dom så klart inte hade hemma=/

sen beckers för att hämta färg och mer lasyr...
och sen maxi för maten..

blir nog till att åka till stoff och stil imorgon behöver massa metervis med tyger!!!
hittade inget riktigt som fastnade där jag var idag...

Får höra om sandra vill följa med imorgon behöver ju lite smakråd med..
Tommy e ju inte så himla intresserad av det iheller=)
nä nu måste jag bli färdig att packa vidare...=)

ciao

rullar på..

Yes nu håller vi på för fullt.. eller ja inte just nu..
måste ju vara hemma lite i lägenheten och packa m.m.
Fick nycklarna ju i fredags och då började vi med att riva tapeter överallt
hela ovanvåningen håller vi på med just nu.. fast den blir klar närsom.. min lilla babe e snabb som attan med allt sånt ...och fint blir det=)
medans jag får ta alla dom tråkiga jobben.. men sen får jag äran att bestämma hur det ska bli där nästan så det går nog rätt så jämt ut.. skönt att man var ledig hela denna helgen=)

Tommy e just nu och spelar innebandy och sen bowling.
Tänkte åka till huset så länge och fortsätta med det jag ska göra..
tänkte ta och lasera taket i tv rummet så blir han säkert glad=) om jag är klar med det till han kommer=)

nä packa kan jag göra imorgon..


nu ska jag rusa...ciao

RSS 2.0