sandra idag och imorgon..

Vatt uppe sen tidigt imorse.. kl05:10 ringde klockan och haft fullt upp sen dess..
Hann åka in till nova och köpa lite saker med Sandra..
Ska även spendera morgondagen med denna donna med=)
men nu kallar sängen... sjukt trött..
image68
DAGENS

ciao

slappe söndag..

Har verkligen inte gjort en enda vettig sak ännu denna dag..
Och tänker verkligen inte göra det iheller.. för det e slappe söndag=)

image67
DAGENS

ciao

lång dag..

jobbat och e riktigt sliten idag..
Sambon kommer nog hem snart.. ögonen mina går i kors nu så det blir sängen nu..
image66
DAGENS

ciao

20 kg mer att bära på..

Jepp p.g.a. att jag har sådan huvudvärk idag.. känns som om huvudet väger way much more..än va det brukar.
Och hur ska vi fixa detta..
1 kanna kaffe
1 rör TREO
1 mörkt rum
1 skiva me Metallica på högsta volym
sen brukar det försvinna..=)
image65

söndag..

image63
Denna dagen har inte alls blivet som jag hade tänkt..guuud har varit förbannad halva eftermiddagen..
Får nu hoppas att kvällen blir bättre..
Sambon e och spelar innebandy nu.. ska försöka fixa något och äta till oss tills han kommer hem..
Tror det blir tacos idag.. har vatt sugen på det halva veckan nu..=)

lördag...=)

image62Ska vi ut idag eller ej..??? jag kan inte bestämma mej..!!
Vart tänkt att vi skulle det meeen... vet inte e lite trött idag har jobbat hela dagen..
Jepp första dagen jag orka det..
Alla <3 dag blev jätte bra..
Älsklingen kom inte hem förens vig 20:30 typ men vi hade jätte mysig för de..
Fick massa underkläder och ett hjärta av han...sweetie=)
sen fick han även min lilla gift... var några "privat" bilder på mej som jag satte in i en ram och
dekorerade med små hjärtan.. och han blev jätte glad för det=)

vet ej vad som händer imorgon ska nog ta det lite lungt jobbar sedan heela 7 dagar i rad sen.. de e drygt..

men men have a nice night...

ciao

Inte alla gillar denna dagen=)

image61

Dagen då många..

Har höga förväntningar.. många förlovar sig.. någon gifter sig..
MEN
många glöms även bort.. men inte ni..

image60
Happy valentine´s day..pussar

längtar tills våren..

Så jag kan få riva ner det där fula "uterummet" där är och fixa till en mysig ute plats istället..

och vi kan börja tegla huset och byta taket m.m...
ser skit tråkigt ut nu..=/

huset..+bilen..
image59

Just det.. Sambon kom hem igår och fråga fall jag vart sugen på att åka till Thailand till Hösten..

Jag svår???...nääää...Vi känner en som har en lägenhet där nere.. och jag vill åka redan nu ju..=)

nä nu kallar sängen och slutet på den 5 filmen jag inte orka se igår..
sjukt trött idag med.. fattar inte det har typ sovit sen i måndags kväll.. men e man sjuk så e man..

ps. glöm inte ge en liten hälsning till alla du tycker om imorgon..ds.

ciao

kom hem och ta hand om mej dååå..

saknar sambon så att det gör ont..
image58

Jag sjuk.. hallå..

det e inte ofta.. typ... 2 gånger på 7 år..
men skulle klart åka på värsta febern nu..
ligger i soffan och sängen hela dagen.. lite tråkigt...
image56


p.s. reneé du måste skicka ditt nya lösen till mej..puss

ciao

CIAO

orka berätta om denna helg..
blev både jätte glad och skit besviken..
fan pallar inte med sånt..

image55

underbara helg.

Slutade redan jobba kl.12 igår en fredag så härligt att börja helgen sådär=)
Och ska inte sätta min fot där förens kl17. på måndag..
Igår var vi nere på Svea och åt med Sambon´s familj för att fira hans pappa som har fyllt år..
go mat och dricka..
Och idag kommer min pappa och hämtar oss vid 18 tiden Då ska vi till T-Borg och äta där och träffa hans nya "dam" och se vem hon är?? Sen ska vi nog tillbaka till svedala vet inte om vi ska ner till cp eller hur det blir får se ikväll hur hjärtat mår.. han har varit lite krasslig.
Men han vart ändå tvungen att åka iväg och jobba.. e inne hos en kollega och hjälper han lite..

älskar att vara ledig en hel helg. de e guld värt..

ciao

image54

kort jobbedag..

legat och slöat halva dan.. sen nu ska jag käka nån macka snabbt sen fixa mej..
Sen tar jag bussen till Sofie.. ska jobba kväll med henne idag..Rätt så skönt det brukar bli lungt då=)
Sen hem och krama ihjäl min Sambo som jag var dum imot igårkväll...(lite lite ångest)

nä nu måste jag hurry hurry hurry..

image53doffsing...=)

mys kväll

Med sambon.. Han hämta mej när jag sluta ikväll vid 18:30..
Sen hämta vi mat och såg en gammal go rulle=)


Nu blir det nog sängen.. e trött efter en lång dags arbete..härlig lörda..=/


ciao


RSS 2.0