Trött och sliten..

Blev bjuden hem till Sandra idag..
Blev bjuden hem till Emma & Daniel idag..
Blev bjuden till min kusin´s 20 års fest idag..

Men Sandra varken orkar eller kan..Jobbar Hela helgen..
Samt min roliga vän Herr Migrän tycks vilja vara min allra närmaste vän hela helgen med..
TOPPEN...suck

F**K OFF



se om jag bryr mej, vad tror du.. du e fan körd...

--------------------------------------------------------------------------------

Hade världens underbaraste dag igår..
Tack älskling för at du finns hos mej... LIKE YOU AAALOT..pussar

4 år.


Jepp har vår 4 årsdag idag.. har varit hur bra som, och ska bi ännu bättre senare..
Idag e det bara du och jag..
älskar dej så mycke.....

så fu**ing j*vla onödigt

 
Zlatan om byggtvisten: "Vi beklagar det hela"
Av Olof Westerberg
Först publicerad: 26 augusti 2008 12:36
Senast uppdaterad: 26 augusti 2008 16:33

Byggföretaget Arx bygger om Zlatan Ibrahimovics 30-miljonerkronorsvilla i Malmö. Men parterna är i tvist och i förmiddags förklarades Arx Bygg AB i konkurs vid Malmö tingsrätt.

MALMÖ. Byggföretaget Arx har 85 anställda och flera pågående byggen i och omkring Malmö.

På en av byggplatserna är det tomt sedan veckor.
Det handlar om Zlatan Ibrahimovics jättevilla vid Limhamnsvägen i Malmö.

I ett uttalande till Sydsvenskan säger Interproffset:
"Vi beklagar det inträffade och undanbeder oss härmed vidare spekulationer. Vi värnar dock om berörda underleverantörer och vår önskan är att arbetet skall återupptas inom kort och att huset snart skall vara färdigställt".


Enligt uppgifter till Sydsvenskan har arbetet avbrutits eftersom Zlatan Ibrahimovic har dröjt med betalning.

En förklaring till detta uppges i sin tur vara att Arx inte har hållit den utlovade tidplanen.

I morse kom Arx konkursansökan till Malmö tingsrätt. Klockan 10:20 togs beslutet att försätta bolaget i konkurs.

Advokat Peter Thörnwall har utsetts till konkursförvaltare.
Beträffande byggnationen hos Zlatan Ibrahimovic säger han:
- Jag vet att det finns en tvist i den frågan.

Arx har enligt konkursansökan 85 anställda, som nu omfattas av statlig lönegaranti.

Enligt konkursansökan har bolaget skulder till leverantörer på cirka 14 miljoner kronor och en skatteskuld till staten, så här långt oklart hur stor.

Tagit ur sydsvenskan..
Kan ju säga att jag blev lite paff när sambon kom hem imorse igen..
Men men det löser sig.. Skönt och ha han hemma nu med lön i två månader till...=)
Sen får han börja jobba igen..

nu blir det sängen..pussar


nu ska björnen sova i sitt ....

Nu blir det sängen för vår del..
Jag börjar inte jobba förens vid 12 men känner mej sjukt trött nu och då e det lika bra att ge upp

så natti natt på er, o sussa gött

just de...

Skulle bara slänga in nån bilder på moi.. (såklart)...
Vart riktigt modig och klippte av mej håret..  3 dm.mycke de ni..

så slänger in en före- efter...


En otroligt hemsk bild på mej i en otroligt hemsk ful hall som ej hunnit bli omgjord ännu..



morgon frilla men vad gör de!!!!! trivs bättre i detta än hur det var innan.. tror jag..
har inte bestämt mej helt, men inget jag kan göra åt nu ju!!!
nä nu ska jag börja med maten till min underbaring som kommer hem snart..

see you later

Tjapp peps..!!!

Dags att slänga in några nya bilder..hmmm..
börjar med dom nyaste.. på mina nya fönster till huset ju..
Har hunnit sätta in 4 st igår.. och jag är riktigt nöjd..
dom vi hade innan var inte fina helt bruna och fula..
Men men

Fönstert i köket ut mot baksidan... vitt och härligt såklart..


Och dom andra 2 som med är mot baksidan och den ena gavelen på huset.


sen det 4 sista som kom upp igår e mot framsidan, så det blev 1 stort istället..
för där var 3 små innan..


ska byta ut dom andra 8 stycken imorgon, fast vi ska göra två st, av dom större. så det kommer ta lite tid.
Sen kommer dörren i slutet av veckan förhoppningsvis...

någon bättre bild på den kunde ja ej hitta men den får duga sålänge..


Sen kommer det börja muras och putsas om förhoppningsvis det med om 1 månad..
Börjar känna lite panik inför det, för vi har inte bestämt kulör ännu.. ajaj.. dags nu..

fixa fixa fixa

denna helgen har vatt helt okej.. haft fullt upp bara, ska visa senare..
måste bara iväg och ordna ett par saker till senare...=) de ni!!!


see you senare...


baby Andersson

joha... om nåt år så!!
Sambon och jag kom in i ett riktigt bebis snack igår..
Satt i 2 timmar nästan och bara prata kids, hmm en varning kanske=)
Nä men även om vi vill en dag så bli man liten små sugen..
Men jag vet hur jag stänger av det..
Men frågan e när man känner sig redo..???
Tror egentligen inte man kan vara 100% redo för något sådant..

usch så många tankar om det ämmnet...

och en liten söt donna som denna nedan gör ju inte saken bättre=)
Bland det sötaste jag någonsin sett..
  

isch isch isch

Riktigt segt idag..
vill bara att klockan ska vara 16.00 nu så hjärtat mitt kan vara på väg hem..
sen ska vi in till stan och bestämma skjutdörrar till sovrummet..
har nu gett upp min ide om att fixa till en walking closet..

V har ju plats till det men.. vill nog ha det rummet till något annat istället=)
Så vi ska bygga in garderober i sovrummet istället.. och där finns det plats till det..
Där står just nu en dubbelsäng och en byrå inne de e allt.. och rummet e på 23-25 kvadrat=/
Tomt då alltså..
Så nu väntar vi bara på fönsterna som skulle kommit för 2 veckor sen..
Ska bygga ut sovrumsfönstret så det blir riktigt stort och härlig!!!
men måste bestämma mej för vilket träslag jag vill ha...
Men det lutar åt att det blir ek golv och dörrar..

men nu ska jag tråka vidare..

puss puss

usch dags att vakna..


ligger och kollar på Top Model 2 och försöker vakna till liv..
Men känner att jag har en riktig migrän dag på väg..=)
så det känns inte så lönt att stiga upp då!!!

usch ska nog försöka gömma mig ifrån världen 1 timme till......

borrrrrring

Så sjukt uttråkad nu så jag får slänga in en lista som säkert är helt ointressant för er!!!

10 favoriter

språk: svenska, engelska och danskan kan flyta på om jag vill..
Mat: allt från mexico..
Låt: same old situation= Mötley crüe, och Until it sleeps= Metallica
Sport: haha.. nu var vi roliga.. Hade nog vart boxning fall jag hade gjort något!!
Läppar : de du?? no idea??
Veckodag: lördag..
Glassmak: choklad i massor..
Musik: ROCK ROCK och åter Rock.. men lyssnar på mycket annat med men det som värmer mest!!
Rakat elr hår (på killar) : Hår absolute.. måste ha något och pilla i..
Skor: bekvämt!! helst utan..

9 för tillfället
Humör: trött..
Tanke: Skulle städa hela huset men bara orkat halva=/
Kläder: En grå lång tröja..
Bakgrund: Metallica= The Memory Remains 
Känsla: saknar sambon.. samt sjukt röksugen..
Tid: 15.14
Bästa sak: att jag e ledig idag och har tid att vara med min sambo hela kvällen..
Irritationsobjekt: att tvätten piper att den e klar!!!


8 första
Bästa vän:
Martin hette han.. bodde nog två hus ifrån mej!!
Husdjur: en katt som hette sigge.. jag var nog 3 år kanske!!!
Kyss: Ian hette han nog.. skit det vart ju evigheter sen..
Piercing: har haft 5 st i öronen.. och 1 i ögonbrynet..  men tog ut alla.. behövde växa upp..
Förälskelse: första var nog i 8:an början.. i en som hette Michael..
CD skiva: Michael Jackson..
Bil: Sambon har en V 855 turbo.. som jag får köpa in mej i..
Ord: mamma

7 senaste
Telefonsamtal: Mamma
Dryck: 1 burk coca zero
Biltur: Igår kväll hem ifrån sambon´s syster..
Tv-program: AFV..haha..
Spelad låt: curly sue..
Köpta klädesplagg: Igår. Nya björn borg boxer både till mej och sambon. 1 st ny kofta till mej.. 1 par nya leggins, 2 par linnén och en st längre kofta.

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Varit med i tidningen: ja

5 nej tack;
Skolämne:
matte..
Mat: falukorv.. så jävla vidrigt..
Musik: pop..
Dryck: mojito
Djur: allt som kryper..

4 saker
Du gjorde igår kväll:
såg en film och mös med sambon..
Du kan höra just nu : en motorcykel stå och burra utanför på gatan..
Du inte kan leva utan: min älskling..
Du gör när du har tråkigt: sätter på Jack Black och sjunger ikapp med han..

3 personer
Du kan berätta allt för: Tommy, Sandra och mamma.
Du tycker om: -"- + många fler..
Du inte gillar: tröga människor..

2 val
Coca cola eller fanta:
coca
Hund eller katt: hund.. på önskelistan står en bulldog som ska heta OZZY..

1 önskan: att få ett lång lyckligt liv..

dydy dydy dydy dydy BATMAN

har precis sett färdigt på filmen... blev Batman idag.. eller läderlappen som han heter på svenska... Fattar fortfarande inte varför???
 Blev en massa shoppande innan idag.. Fast jag inte skulle handla något utan bara följa med som sällskap=)
Mmm precis som om det skulle gå!!
Blev kläder till mej, sen hitta jag något till Tommy med.. sen även lite småsaker till den ena toaletten=)
Kom sen hem till hjärtat och vi åkte ut till han syster och hämta några av mina filmer samt låna några av dom med=)
Nu blir det snart sängen.. är hur trött som helst!!
fast skönt att man är ledig imorgon=)




today is gonna be the day

Hade hela förmiddagen på mej att sova och vad gör jag..
Jo vaknar vid 06.30 så typiskt..
Men men upp och börja fixa iording här hemma..
skulle tvättat och städat..
Men så ringde Sandra för 1 timme sedan och fråga om jag ville med in till stan istället och glo..självklart..
jag e inte den som e svår..
Men hann iallafall tvätta lite.. och baka mina muffins.. mmm gott..
ska ta och hoppa in i badet nu.. sen blir det massa springande men hjärtat..

mitt lilla mongo

Burning I´m burning


Haha ja har bränt mej.. och gissa var jopp i ett solarium=)
När jag satte in mitt kort i automaten innan jag skulle hoppa in.. så stog jag och pratade men någon samtidigt..
måste slagit in en massa tid då jag låg där inne hur länge som..
Och jag reagerar ju inte på tiden precis då jag alltid somnar..=/ och vaknar till när det släks...klumpigt eller vad..
Tur man inte jobbar på ett par dagar nu!!
ska bara ta det riktgt lungt här hemma nu i två dagar!!!
det e jag värd!!!

rise and shine


Dags att vakna till liv nu=)
blev en tidig kväll igår så nu känner man sig riktigt utvilad och pigg..
Ska alldeles snart bege mig till jobb.. har det skönaste tiden idag 9-15.. love it=)

vet inte vad som händer senare idag.. tar det som de kommer=)

nu måste jag fixa mig..

see you sen

fullt upp (nästan)

såja.. ren och färdig ska snart dra iväg.. ska bara ner om och fixa en sak och sen sola lite!!
närvös som fan måste jag säga.. men varfr vet jag inte!!
Så jag letade upp en gammal goding som jag lyssna på förr..
för att relaxa lite!!

hörs sen...pussar 


M.Manson- Rock is Dead

riktigt härligt utvilad...

Haft en rolig dag hemma hos svägerskan med en MASSA spel på några timmar=)
Jag förlora för det mesta... men hej..dom har ju spelat dom spelen mycket innan och det har inte jag..
Så det blev middag där ute med och jag och hjärtat åkte nog hem vid.. 19 tiden och då blev det en film rulle ikväll igen..
Blev Action filmen WANTED. lite små cool måste jag säga.
Men nu blir det nog sängen, har en massa att fixa imorgon..=)


puss på er..

Raindrops keep falling on my head



Mmm en sån här dag e det hur mysigt som helst att kura ihop sig i soffan till en underbr Disney rulle..

men sånt har man inte tid med... nädå.. ut i trädgården till regnet och håll på=) muntert..

Men ska trogligtvis ut till svägerskan senare en stund och spela lite men bara lite!!
kan ju göra lite nytta här hemma imorgon med!!
Tommy åkte precis iväg till sin farmor som fyller år idag.. men jag stannar himma..ska hoppa in i duschen nu sen har jag ett par saker att ordna!! de ni...???
har haft jätte mysiga dagar med hjärtat.. bara tittat på filmer och myst...
i förrgår blev det..Never back down.. en dryg film tyckte jag.. höll på att somna om det inte var för dom fina små pojkarna som var med i filmen..


sen igår blev det för andra gången Kung fu Panda.. haha.. tycker den e skit bra!!


nu måste jag hoppa in i badet..
see you sen..

I LOVE YOU

inget har någonsin känts så bra

älskad och underbar..

Herregud, jag jobbar ju alltid hinner inte slappa någonting!!
Men men idag e jag ledig.. ska snart ta och åka till Trelleborg.. hem till min bror och sen ska jag äntligen spana in Sandra nya crib..
Hade en jätte mysig kväll här hemma med hjärtat igår.. men go mat och film..(och bullar)
Blev Oxfilé med rotfruktsgratäng med ädelost i och en massa grönt till det!!
Samtidigt tittade vi på Hancook.. En komedi med Will Smith precis min humor..

Efter det så åt vi av mammas bullar som hon kom förbi och lämna till mej på jobb..gott gott.

Men vaknade med världens migrän imorse.. fan inte roligt mer..
men börjar släppa nu efter så där 6 timmar..
nä nu måste jag dra...

puss på er


får ta och slänga in denna med.. har spelats varmt nu hela morgonen..

RSS 2.0