usch ångest..

vissa får det för att dom jobbar för lite.. Men fan jag klarar inte jobba heltid.. jag vill inte ens..
Jag gillar och sova länge på morgonen.. att ligga kvar 2-3 timmar efter att sambon kört till sitt
Och sedan vara hemma 2 timmar tidigare än honom med.. de e guld för mej..

Nä någon heltids människa kommer jag inte bli..I don´t wanna  I don´t wanna..
och tanken på att jag jobbar 6 dagar denna vecka ger mer lite rysningar..
De e inte det att jag inte trivs med mitt jobb utan att det e själva tanken att inte hinna med något annat!!
Jag vill inte jobba sönder mitt liv..vi klarar oss jätte bra som de e nu..
Fast nu ska jag inte gnälla sönder de.. jag jobbar faktis bara 3 timmar idag=)

ciao

Mamma

Just nu saknar jag min mamma..
Usch har blivet en riktig mamma gris nu..
innan var de typ bara pappa som gällde.. nu måste jag prata med mamma minst en gång om dagen!!=)

image151

besvärad

har nu upptäkt att jag inte har fått någon semester ersättning på 2 månader vilket jag får varje månad!!
Hmm ska nog ringa och gnabba lite på vår löneutdelare..eller vad det heter??
image150

money money money

image149
Fick mitt lönebesked nu precis såg att jag hade fått ytterligare en löneförhöjning med hela 7 kr...hahaha
för ytterligare ännu 1 års arbete=)
alltid roligt att få lite mer=)

nu blir det en go rulle i sängen..
ha de puss natt

kan inte hjälpa detta


men älskar verkligen denna låten!!!=)
och hur ball e inte dansen=)hahaha

städ tant nr. ZERO

image147
Ja jag lovar har inte hänt någonting här hemma..
segade ihop riktigt mycket, hittade massa andra roliga saker att göra=) Känner ni igen er??
Bam-Bam blev precis hämtad. har varit ute och gått en långrunda med han så något nyttigt har jag gjort.
Men nu jävlar måste här hända något!!
Sak snabbt sätta ihop en skiva med Tom Jones så blir man på gott humör och kan fortsätta!!!
image148

ciao så länge

överallt och ingenstans

1. försov mej imorse. vakna vid kl.10:00.. klockan skulle ringt vid 07:00
2. har vatt och handlat mat+ städ saker
3. har varit och hämtat BamBam hos "svärmor"
4. har hunnit tvätta undertiden.
Nu e det bara hela huset kvar=(
nä dags och börja annars blir jag aldrig färdig...
image146
have a good day...

arg och besviken

image145
nu verkar det inte som om skiten kommer idag iheller!!
men mirakel kan väl ske??

längtar redan tills helgen

har redan shoppat hem massa vin nu till helgen!!
riktigt sugen på ESC 2008..och sedan utgång på det!!

Men först måste man jobba till 14:00 okej det är inte så länge men e inte hemma förens vid 16:00 sen=/
men smällar man får ta..
Funderar på att sätta upp mer väggord hittade denna hos http://www.perlanliving.se/

 Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev idag....hur fint som helst!!
Har hittat massa andra också.. men har lite svårt att bestämma mej!!

NOOOOOO

mina leksaker kom inte idag..
Hoppas imorgon...(håller tummarna)
längtar till jag kan lägga denna-> i min famn..
kommer bli som en liten bebis ju=)
gud patetisk jag...hmpp näää.
Just det mina tester gick bra idag.. fast jag gjorde aldrig dom därför blev de bra tyckte jag,
får bli nästa gång istället!!
ledig hela dagen imorgon.. får se vad som händer!! inget planerat ännu..
får väl städa lite... gud känns som om det skulle vara det enda jag gör här hemma=)
nä nu blir det sängen.. och drömma om min röda älskling och tv:n

natti natt på er..


ÖÖÖhh nu e jag vaken..=)

Japp har bara tagit en hel dag att få ur en flaska vin och groggar på det för att försvinna ut ur mitt huvud=)
Blev grillning igår kväll hemma hos Emma & Daniel..gott gott..
Hade jätte roligt. vi flickor spelade något spel medans pojkarna spela biljard,
något spel som jag e kommer ihåg vad det heter..
MEN hur som helst så förlorade jag(ovanligt) sen spela vi det igen allihopa och efter det hade vi charader(stavning)..
hade jätte roligt..och ser redan fram emot nästa helg nu när spriten runnit utur kroppen igen=)

imorgon ska jag iväg och ta en massa tester(inte roligt) sen efter det blir det till Anderslöv hem till mormor och fika lite sen ska man jubbe till 20:15 och är hemma vid 21.00
och då ska här förhoppningsvis ligga en ny kamera, tv och en ny laptop till mej när jag kommer hem=)

have a nice night...puss till den som e villig

image140

namnbyte på gång igen!!

har funderat över vad mitt 4:de efternamn ska bli.. Men vi har hittat det nu..
(då jag ej e sugen på att ta sambon´s Andersson)
Har haft Persson Selander och Baltzár men nu mina damer och herrar..

det blir drummm drumm drumm
image139GULLEFJUN...HAHAHA
det finns tydligen att välja bland..då mamma alltid kallar mej det nu..
så Herr. och Fru Gullefjun låter väl bra?? tja gulligt iallafall


bigger boobs better???

Nja.. inte så kul precis tycker jag=/
Har precis träffat släkten och min faster som är en riktig TUTT EXPERT...
Hon har jobbat inom det området ett riktigt bra tag nu..
så jag drog in henne på dass för att hon skulle "kolla upp"  mej.. (hur det nu låter)
För jag vet när man mäter sig efter hur det står i butiker kataloger m.m.
Men svår som jag e köper jag det inte för det har inte känns alls bra..
Hon kollade på mej i två sekunder och sa sedan att du måste gå ner 1 storlek i omfång och upp 2 i kupa..
VA??? e du galen!! sa ja
jo de stämmer menade hon på.

sedan hade hon med sig en massa storlekar och modeller som jag fick prova o med mej hem..
efter det så rullade det bara på i mitt huvud..
Gud vad mycket pengar jag har slängt ut på en massa bh:ar som inte ens sitter bra..
gillar inte mina boobs nu mer.. tycker bara det känns mer och mer groteskt...isch isch


men en sak e säker..
dom ska bli mindre...!!!!!!!!!!!!!!!!!

image138

japp..jag med..

http://www.myheritage.com/collage


ville oxå se vem man kunde vara lik denna gången.. men eftersom jag ser så olik ut på nästan alla foton brukar dom koppla ihop mej med alla ifrån Musse pigg- john Travolta..=/ men denna gången blev man lite nöjd ju..
Hittade en bild på mej som inte ser ut som jag brukar.. men men..

för fint ute..

för att vara sant..=)
Har suttit ute i solen och degat nu  i ca 2 timmar.. 
13 nya fräknar och 2 röda axlar fick man för det=)

Ska packa ihop lite golf kläder nu och börja med maten lite senare..
Blir grillat idag (såklart) med ny potatis och gräslök..mmmums..
hörs senare..

ciao

söndag hela dagen..

Har vatt rätt så redig idag än så länge..
Har städat (ovanligt) och plockan undan en massa saker..
Tänkte att jag skulle ta och sätta ihop den nya grillen tills sambon kommer hem så vi kan grilla senare..
han kommer om typ 2 timmar.. Har varit i Göteborg och spelat idag..=)
hans lag kom föresten in i elitserien nu förra helgen..(Jätte stolt över han=)..)
Var i Borrby igår hos sambon´s släkt åt middag och firade hans moster och morbror..
nu ska jag ut i solen och bli förbannad på grillen.. känner på mej att den inte kommer vara så samarbetsvillig=/

ciaoOBS: SMYGREKLAM

17:39 när ja börja..

Idag har jag haft en genom mysig dag med min sweetie paii..
Vatt inne i malmö och glott lite..kom hem med en massa mat. en ny stegräknare och annat lite smått och gott=)
Ska strax börja laga lite mat blir fläskfilé och potatis skivor till det med en massa grönt och sås med....mmm gott..
sen ska vi senare köra hem till mamma ikväll.. vet inte när..
sen väntar där ett 12 timmars pass med imorgon.. sen e jag ledig hela helgen=)

RSS 2.0