just det en rubrik...???



Så frusen till 1000 e man nu.. har det hur kallt som helst här hemma..
Men men iallafall så vet jag äntligen nu vad vi ska ha på oss på lördag..
Tommy prövade min peruk nu ikväll såg sjukt kul ut.. han liknade en dålig kopia av Michael Bolton på 80-talet..
                                                                                 
   
fick med mej hem vad jag behövde iallafall.. blev lite dyrt men som en viss person sa- det e ju faktis bara halloween en gång om året..=0
så nu ska jag bara njuta av kvällen..
och sen jobba imorgon och på lördag..
fast stannar nog hemma hos mamsen imorgon efter jobb tills på lördag.. så får jag lite sovmorgon..=)

seg morgon..

Har fortfarande inte blivet färdig att hoppa in i badet ännu.. ska ta bussen om 1.5 timme..
Ska möta upp Emma vid hennes jobb.. var det nu e?? kommer gå vilse..=0
Sen ska vi försöka hitta lite smått till lokalen på lördag..
Jag ska även försöka komma hem med ett par peruker sen..en till mej och en till sambon..
Men kan inte bestämma mej riktigt vad jag ska vara..
Har 2 st att välja mellan.. aja vi får se vad det blir..
nu måste jag få tummarna loss och fixa mej..



see you sen..

ahhh vad det kliar..blir galen..eller galnare..heter det så??

Har vatt och duschat nu hur länge som helst..
Men det känns som om jag badat i insolering istället..blir galen..
finns ju fult med små glasfiber i det som kliar..
Hade innan i hela näsan och halsen.. smaka gott..nej..givetvis inte..
och det har verkligen trängt in sig i huden på armarna..
ohh varför sklle jag vara duktig och göra det...


Men nog om att tycka synd om mej..
ska snart sätta mej och slå en pling till min lilla farmor..och det görs inte så ofta tyvärr.. MEN när vi väl snackar så blir det i timmar..och jag har ett par sådana att slå ihjäl nu så..
väntar bara på att en viss snickare ska komma först..sen ska jag bädda ner mej och lyssna på det senaste skvallert i släkten..

ha de gött..



hihi..ohh mogna jag...

ola spanjola titta unde chola..eller nåt ja..

The week of horror is here..mohahahaha



och ja e livrädd..hahaha
nja inte riktigt har inte tid till att vara det..har för mycket att göra idag..

vaknade vid 08 och höde-
Mrmmm messege from the dark side there is..
och det var ju Jane..eller mamma jane som de ska bli..
ville att vi skulle ha en liten tjejkväll med en massa skvaller m.m. och ja e alltid sugen på det=0

Nu idag ska jag snart gå upp i röran på vårt så kallade sovrum och rensa ut..
ligger en massa gammal insolering som jag måste kasta..mysigt.. kliar så härligt i ögon och hals efter man rotat i sånt..
sen efter det måste jag städa igenom hela huset efter som det ryker sån skit överallt..härligt..

nästan så att jag skulle fota det för att visa er min härliga hemma miljö för tillfälligt...

måndag morgon när vi vaknar

Har som vanligt jobbat  helgen.. min 17:de i rad.. varje helg till v.3 nästa år.. yippie..
Men hade sen en riktigt mys kväll med min lilla sambo..
Gårdagen spenderade jag först med mamsen med att åka runt lite i malmö sen blev det en tur til vellinge blomman.. skulle se fall jag kunde hitta en massa tomtar att ta med hem..Men nej.. inte en enda lite tomte hitta jag..=/
Men hittade en massa små saker till mina julgrupper som jag sätter ihop och ger bort..
Vill verkligen att julen ska börja nu.. e så mysigt ju.. 
åka över till Danmark till tivoli och strossa runt där en kväll..
kan det bli mysigare..?????
Nä får väl njuta lite mer av hösten istället..
men hade en mys dag med mamma sen åka hon jag och henns man hem till oss. där sambon hade satt in en äppelkaka i ungnen (inte han som bakat självklart)
vart jätte gott..
hade mys igårkväll med.. känns som vi inte gör annat när vi träffas..=0
men men .. nu ska jag hoppa in i badet..bättre sent än aldrig..

måste förresten klippa mej igen växer ju sjukt fort nu..sen har jag tröttnat på denna frisyren igen..men hur ska jag göra nu då???

har ingen clue??

Vad gör man nu då??

Jag och sambon har väldigt olika jobbe tider.. han 7-16 och jag allt mellan 6,30-20:15
Men när det väl kommer en dag som denna (typ 1 gång varannan månad) sitter vi som frågetecken..
båda e hemma lite innan 16.. Jaha vad händer nu???
Vad gör man tillsammans en kväll som denna då vi båda har all tid till varandra..
Jo vi ligger och sover på vars en sida i soffan först och sedan slutar det med att Jag sitter här nere med datorn nu och han får ta den som e däruppe..
alltså de ju kärlek..
jag klarar mej att inte vara med han 24/7 utan att det ska börja kännas..
de tycker jag e skönt och det betyder inte att jag tycker mindre om honom för det..
tycker bara man behöver tid ifrån varandra med..




har ingen aning om vad jag ville ha sagt med detta.. jag e nog trött tror ja.. med tanke på att kl ringde 04:45 imorse




3 dörrar ner..

Satt och glodde runt lite på you tube..och får fram denna låt..

minnena kom åter...
tårarna samlades och strömmas fram..
gud vad länge sedan...

lugn måndag..

Sov länge och känner mej riktigt utvilad idag.. härligt.. och vad händer nu då??
inte så mycket.. sitter och försöker få ihop lite av mina böker, roligt neeej har egentligen kramp i tummen nu, har suttit och renskrivet i ca 2 timmar nu.. okej inte så jätte länge men ändå=/
Ska ta bussen in till malmö sen och möta upp sambon när han slutar ska bli färdiga till att kolla golv på golvpolen och sen kolla ute belysning på Optimera..
Sen blir det en massa mys på kvällen..
Sen börjar en ny säsong av Prison ikväll..=)
fast jag redan vet vad som har hänt.. lite tråkigt men jag har ju inte sett dom iallafall..

men men, nu måste jag fortsätta med det andra annars blir jag aldrig färdig..=0

hoppsan då!!!!...

Helgen har gått riktigt fort..
Har jobbat igår och idag och kom hem vid 17. Men e hur pigg som helst för det..
Sambon é och spelar bandy och jag har "egen kväll" nu tills 22.30 typ..
kan vara riktigt skönt ibland. Han har ju fått hela dagen ledig ifrån mej den lilla lyckosten=)

måste berätta det senaste..
Ringde upp en Gammal vän till mej från högstadie tiden,
Vi träffades alltid då..gick nog inte en dag mellan..
Hon ska bli mamma snacka om att jag blev överraskad

Nämner inte vem, då jag inte vet fall ja får eller ej..
det e kanske inte så jätte konstigt att man skaffar barn såklart, menar överallt ser man antingen någon som har barn eller som ska ha närsom..
MEN att denna person ska nu bli mamma i mars har jag svårt att se framför mej. inget illa tycker jätte bra om henne men för mej e hon fortfarande en sprallig tonåring..

Men kommer säkert gå skitbra..
barnet kommer med all säkerhet få en riktigt rolig mamma..

vi lever i en j*vla röra..=0

Japp och för att bevisa det...



+ en duktig sambo=

MEN om ca 1-2 månader e det klart=)

e det så??

Menar du det jag tror eller???




hela dagen får hon arbeta...

hon får jobba hon får......

Mmm så känns det nu..
får väl ta och börja sätta igång här hemma nu med..

come fly too me,,,



Sitter hemma i soffan tung i huvudet efter igår kväll igen...
försöker somna men har 4 st murare utanför som vill göra det svårt för mej..
saknar sambon.. han sitter fast på Arlanda i 5 timmar nu..=/ Han har vatt uppe i Boden och spelat..Dom vann =)
vill bara ha hem han nu..

före och efter

satt och spana runt lite på 2 st av mina stora "idoler"
och då förstod jag att även dom blir gamla med åren..
James Hetfield från Metallica
och sedan efter...obs varning 

Sedan ha i Vince Neil från Mötley Crüe
och sedan en lååång karriär efter

skit undra då hur jag kommer se ut efter jag har haft min långa rock karriär som inte ens har börjat ännu
hmm tål att tänkas på..

Ja vad gör man...

När man känner sig sjuk och har tråkigt
jo man sitter framför datorn och letar upp sådana här gamla godingar

                   

Morsning

har precis tryck i mej frukost fast den kommer nog snart upp igen, har mått illa hela morgonen nu..
så jag fick ringa till chefen och säga att jag inte kom idag.. har nog hänt 2 gr, att jag inte har kunnat jobba.
så jag ligger här hemma i soffan och vilar istället, fast jag har en håltagare som håller på där uppe ska visa lite senare vad han gjort.. herregud som här ser ut..

nä nu ska jag spela mario hittade nåt gammalt spel..de e ju så kul..

vakande till denna mysiga låt i morse


Jag döööör

haha.. nu var där allt några som blev glada va.. hehe.. det bjuder ja på.

Håller just nu på egentligen med att fortsätta förstöra grunden där ute.. tar ju aldrig slut, och mina händer e hur ömma som helst, MEN konstig som jag e så har jag envisats med att lära mej använda vänster hand med till allt
fick någon idé för ca 1 år sedan att tänk om man blir av med högerhanden då kan man ju inte gör något. så jag tränade upp vänster handen med till att göra likadant som fröken höger..
så jag lärde mej att bli bådhänt eller vad man nu kan kalla det..
och det e riktigt skönt i sådana här lägen..
lite onödigt kanske men men..
nu ska jag pallra mej ut igen..
kan säga att ingen annan har någonsin velat bli färdig i sitt hem lika mycket som jag vill nu..
det finns bara inte..


envisa underbaring..

Försöker få in sambon nu men han e så envis med tt göra klart spårningen av elen runt huset..
kommer bli så fint sen med ljus runt hela huset...längtar verkligen u till allt är färdigt här hemma.. Just nu har vi ställningen tillbaka igen och står runt huset igen.. får svinga sig in till dörren.. men men nu senare i veckan kommer murarna... fast lite panik e det då vi inte bestämt vilken kulör vi ska ha ännu..??=0

Helgen vart riktigt bra, jobbade fredag och halva lördag, sen hem och tömde på ovanvåningen då vi skulle sätta in större fönster i ena väggen och nya i dom andra. svettigt värre...=/
Sen vid 16 tiden så kom Sandra hem till mej och vi gjorde oss iordning och sen kom Emma och vi åkte iväg till Reneé för en riktig tjejkväll, vi
vi kom dit och där var redan Reneé,Ditte, Anna-Karin, sandra och Ann. Och Reneé hade vatt duktig och lagat tacos till oss.. super gott...
Sedan blev det en massa goda drinkar Teguila m.m. och vi hade jätte kul.. Var nog den roligaste förfest jag vatt på länge.. Vi tog sedan taxi in till Stan och det blev på Etagé vi hamnade.. hade jätte kul där med..=)
Men jag och Emma blev redan lite trötta vid 02 så vi tog en snabb runda in om BK och sedan raka vägen hem i sängen..
och det var riktigt skönt att inte må skit dagen efter...
Så tack för en super kul kväll..
får vi göra om snart..=)


nu blir det sängen och jag ska ut och dra in Tommy nu...


puss på er


ork???

orkar.......inte.............mer.........vatten....
mår.....inte.......bra...........
tung......sen.... igår......ohhhh underbara söndag=)

fredag fredag fredag..

Ska ta bussen hem till mamma nu snart, ska jobba och sen stanna hos mamsen inatt och vila upp mej...

Medans lilla sambon får slita som ett djur här hemma i helgen...mohah...Nä nu va jag taskig..

Nä tycker han e jätte duktig.. och ja e jätte tacksam för allt han gör här;=)

nu måste jag spring.. hörs iorgon..


ej trött men rastlös....

så då får ni stå ut på en bild på mej....mohahahaha


Har precis kommit hem efter "mötet" låter lovande...=/

blir nog sängen snart fast jag inte är så himla trött men har ingen aning om vad jag ska göra???
orkar inte sitta och glo på tv eller sitta här egentligen..
så tror jag går upp och myser med sambon istället..
Ska faktis sova hos mamma imorgon så då kan han få lugn och ro istället!! mohaha...

sov gott med er.....

always look at the bright side of life..vissel.vissel vissel

Yes äntligen börjar man må lite bättre..=)
Jobbade igår, och var duktigt trött efter det när man kom hem kl 21..
Idag har jag varit ute och slagit ner lite mer av grunden, fy fan vilket jobb de e..
Så där stog jag ute i regnet nån timme och hade inte en tanke på att jag redan var förkyld..smart=/
nu ligger ja i soffan och ska ta en nap...
sen blir det dushen och sen mat..
Sen hämtar mamma & tommy´s ena syster upp mej så ska vi åka in och lyssna på en lansering
av Wellness som tydlgen ska vara väldigt bra..vad jag vet..
Tommy´s mamma vlle att jag skulle dit men då jag inte ville åka in där själv så fick vackert mamma och monica följa med=)
hoppas jag nte somnar bara då jag i skit trött nu..



RSS 2.0