bullet in my head

Shit känner mej helt uppumpad i huvudet känns som om det väger typ 20 kilo..
Ohh somebody kill me...
chefen ringde och frågade fall jag ville jobba idag.. och jag som har lovat att ställa upp mer.. var tvungen att säga nej såklart..  så typiskt...

men men jag orkade palla mej ner och köpa en ny mascara och in om systembolaget och handla lite tills på lördag..
längtar så.. Och vet att det e flera av oss som ska med som behöver en riktig ute kväll med töserna..
Även jag....
men och ett stort MEN e att på söndag morgon ska sambon borra upp vägen tll sovrummet..
Och jag vet om att jag med all säkerhet kommer vara "sängliggandes" då...
Eller så får jag helt enkelt ta det väldigt lungt på lördagen...NOT..

Ohh detta problem jag har,
Men och andra sidan har jag nog inte så stora då...om detta e det som ilar runt i mitt högt intellektuella huvud...

hoppsan då vad jag flög iväg...jag skyller på att jag e sjuk..

Måndag men längtar redan tills helgen..

För då e jag säkert frisk..
Just nu mår jag riktigt SKIT.. men okej jag klara ändå av en shopping runda med pappa och broren=)
Hittade en massa saker och kläder som dom fick gå runt och bära...;)
Men sen så fort jag kom hem igen så kändes det som om jag skulle dö..
Så nu ligger jag nerbäddad i soffan med en STOR kopp te...gött...=)
och för att göra mej lite gladare ska jag nu titta på AFV.. löjligt jag vet=)
´
see you sen...puss

sick sick sick...



Nu e det riktigt synd om mej..
Var vaken nästan hela natten och hängde med huvudet i toalettstolen...mys...
Kom på i morse att jag hade ju hamstrat av sambon halstabletter ZYX dom som går på reklam på tv:n nu..
Och så slog det mej.. att jag nog inte tåler det färgämnet i dom.. varje gång jag äter något liknande så svullnar min hals och gör så att det blir lite  lite svårare att få luft..
Så jag får hålla mej till mina Fisherman´s friend idag..
Sambon e på väg hem, äntligen så han kan komma och ta hand om moi..
Men nu ska jag slänga mej framför tv:n och kolla en gammal film med John  Travolta.. och nä det är inte Grease..




LÖRDAG KVÄLL & VAD GÖR JAG???

Jo sitter hemma och tycker synd om mej själv...

skulle från början haft en ute kväll med bara jag och Sandra... MEN
sen ändra vi oss till att ta en lugn tjejkväll bara mys film oh skitsnack...MEN
Sen blev hon sjuk och jag börjar nu med känna mej dålig..(då Tommy vatt dålig i veckan)
så kvällen har jag spenderat med att ligga i soffan och kollat på poliskolan 3 och 1 timmes samtal med Emma=)
Så jag fick ett ryck efter det... eller ja det gick rätt så långsamt.. men cyklade ner till Coop och skulle
köpa halstabletter då sambon slukat alla mina..
så då slank det ner en Ben & Jerry i korgen med.. BARA för att det är synd om mej...=(
Så nu en 35 minuter senare e jag hemma igen då jag och kassörskan började inleda ett samtal om Rakhyvlar=0
Japp tydligen finns det inget roligare att göra en lördags kväll kl. 20..
Men nu ska jag roa mej med min ny inköpte Jack Black box hela kvällen och natten..
och äta glass och dricka te... FAN just det glömde köpa det ju... skit oxå......

nä nu får fan Tommy komma hem och ta hand om mej...

men han kommer ju inte tillbaka förens imorgon...


usch vad deppigt detta blev nu då...

gräv kvinna gräv...

Nu ska jag gå ut och ställa mej och hacka i grunden och trappan ner till källaren..

Mmmm låter glamoröst vaaa..??

förhoppningsvis jobbar inte sambon hela dagen så han kommer och hjälper mej lite..

tur man inte har tummen mitt i handen...

Hrmm men men

puss på er sålänge

Helgen som var

FREDAG: Jobbade tills kl. 20,30 och var hemma hos mamma strax efter det.. blev lite the och en massa snack sen gick jag och la mej och nanna.. så mysigt det var fick sova framför deras brasa.. myyyys...

LÖRDAG: Gick upp vid 06:30 och väckte mamsen då så jag kunde ta en kopp kaffe med henne innan jag gick och jobbade..
Började sen vid 08 och jobba till 14..tog bussen hem och var hemma vid 15:30-16 typ började fixa till mej så smått så kom sambon hem och skulle nanna lite..(tråkig som han e ibland) och lite innan 19 så var han äntligen klar..SEG...
Så gick vi hem till Emma och Daniel där även gais var.. Jag och Emma blev plaserade i köket medans pojkarna skulle se på matchen..=/ Men de var jätte trevligt det med..där satt vi och snacka skit om allt och alla..SÅ PASSA ER..Nädå bara skoja.. så farligt var det inte...mohahaha...(gud vad torr humor jag har)
Iallafall blev en flaska vin några turkisk och sen lite strawberry daguri..eller hur det nu stavas.. mmmmgott va de..
Senare blev det lite singstar.. (obs var min första gång jag gjorde det, har alltid hålt mej undan för sådant) Men jag vann 1 iallafall.. och så blev det några sura miner..hahaha...
Sen gick vi ner till CP... var hur länge sen sedan jag var där.. träffade en massa folk som man inte träffat på hur länge som..jättekul..men sen blev det för mycket och jag och sambon fick gå hem...hoppsan då=)

SÖNDAG:  vaknade med världens huvudvärk vid 06.. och jag stod ut ända tills kl 08 sen hoppa jag in i duschen och stod där och ville dö ca 1 timme..sen upp i sängen igen.. och vaknade som en seg augusti geting vid 12.. segade sen här hemma hela dagen och var inte mycket till människa..

Idag: pigg och glad och uttråkad..men vet om jag måste städa tvätta och liknande roliga ting..borring..
 
men längtar redan tills helgen.. Broren min blir stor pojke fyller hela 20...ojdå.. måste handla presenter med..

herregud vad tänker jag med..??

Har nu stått och gjort två tårtor till varav den ena e mer en kaka...
MEN vem ska nu äta allt de???
 med små arga humlor och fjäril på
Och såklart min egna morotskaka som mamsen älskar
..........
Nu får jag ta en paus i bakandet nån dag..
annars kommer vi rulla fram i fortsättningen=)


E riktigt kladdig kaka...mmmm gött

Blev klar med tårtan för ett tag sedan, den står helt orörd i kylen tills imorgon..

bara rörde ihop en massa saker. gjorde dock egna marängbottnar till den igår..
så dom stod färdiga ifall att jag skulle göra något..
först e kladdkaksbotten att ha underst..
ihop med en massa goja + mina marängbottnar..
på med ännu mer goja + en liten ros
också klicka på massa vit choklad...finito...
ser kanske inte så jätte god ut men den smakar underbart.. speciellt när allt e gjort för hand.. inget färdig köpt alls..

gjorde också min morotskaka för nån dag sen.. men dom två e slut sedan länge.. dom vart tydligen populära..
 såklart e det mina egna recept båda två.. och jag delar inte med mej med någon..
mohaha..
nä men något måste man behålla hemligt..

nu ska jag gå och ät en morot..(usch vad tråkigt det känns)
sen blir det till att tvätta fönsterna.. man ska tydligen göra sånt med..=0

Sandra baka kaka, vem ska kakan smaka...

Jepp ska snart ner och köpa lite stuff till tårtan som jag ska börja med sen..
Vet inte om jag ska göra en bröllops tårta eller en choklad..
(jo jag kan baka, en av mina dolda talanger)
Den ska vara till mamma imorgon då hon fyller år.. och hon e ju tokgalen i choklad fast den andra blir så fin när man gjort den...
nä det blir choklad, dom har snart sin bröllopsdag då kan dom få den andra istället!!
ska ta och röra ihop något riktigt kladdigt till henne..det gillar hon..
Jag tycker det bara e roligt och stå där och småpilla.. gillar det skarpt..

Just de sen MÅSTE jag ju tvätta med har försökt dra på det så länge som möjligt nu.. Döööö tråkigt..


nä nu måste jag dra iväg...

puss på er

TRÅKIGT

Har jag haft nu hela fm,

Börjar inte jobba förens vid 17 vilket gör det ännu segare...=/

Sitter i soffan och väntar på att min facmask ska stelna..och inte ens det kan gå fort..

Saknar sambon min med.. men han ska inte få det nöjet idag och få reda på de..

Detta e verkligen en sådan typisk dag som man bara längtar tills den ska ta slut..

eller i allafall tills klockan är 21 och jag e på väg hem igen..

fan vad segt de e........

sunday sunday

vaknade sidan om en underbart pigg sambo imorse som tvingade med mej att handla bullar=/
Tyvärr var jag inte lika pigg, så efter han hade kört iväg och skulle kolla en match så blev det soffan och en film.
Blev Hata Göteborg

Tyckte inte den var något vidare...men och andra sidan så tycker jag nästan inte om några svenska filmer alls..
så det säger inte så mycket!!
Blev lite slappande till efter den sen var det till att fixa till sig och iväg till min Granny som fyller 79 år idag!!

Grattis GRANNY...=)

nu ikväll har jag varit ute och traskat medan mannen min vatt och spelat innebandy.. duktiga vi..

så nu blir det film och myspys i soffan..


precis som en söndag ska vara..

pussar


it´s a beautiful day

fast mirgänen lurar på  runt hörnet, men det försöker jag se bort ifrån e ju van vid det nu..

E jätte glad idag, för min älskling´s skull han gjorde nytt person bästa idag på matchen i Bjuv..=)
han e så duktig min lilla plutt...=)
Pappa ringde och berättade precis efter jag slutat jobba för han var där och titta på han..=)

så nu kommer han snart hem och då blir det en bamse kram och puss han ska få..

sen blir det middag och film...blir Love guru idag...



så nu blir det duschen för er som vill veta det!!!!!!!!=)


puss hej

Fredag...fast vi kör som lördag

Japp fredag idag, och jag har varit ledig...(som vanligt(=...)
Hunnit städa tvätta.. lata mej.. vatt ute och gått en bra runda...
Lagat mat.. ätit.. myst med sambon..Och nu ska jag ner snart för en liten snabb solning..
Sen ska jag och hjärtevännen min, ner och handla lite gott, och sen blir det film..
Batman- The dark Knight blir det ikväll vi har inte sett den ännu..
Men eftersom jag e en liten film nörd.. och älskar alla sorters filmer..
Lär jag säkert tycka bra om denna med..



see you later suckers

hoppsan då...!!!!???

Dom ringde precis och ville ha mej!!!!!!!!!!!!

Ringde ifrån en byrå och ville styla och fota mej..???
Vad schysst.. men inte riktigt min grej...

men roligt ändå att dom ville ha mej.. fast jag inte e skinny....haha...
Man behöver tydligen inte väga 40-50 kg för att komma någonstans i denna värld..

jag som sweden's next top model.. skulle inte tro det..

glad igen



glad igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sambon kom hem 2 timmar tidigare...å nu mår man toppen..eller ja.. gladare blev man..

blir middag om en timme sen ska han iväg igen och träna..och jag får extra egen tid..

puss på er

segt eller???



känns riktigt segt idag (igen)... har inte sovit bra alls, fick gå och lägga mej med en sambo som låg och flåsa öl doft..
Not nice...hrmm..

tänkt igår att vi skulle ha en slappe kväll, så var på väg och skulle hyra en film (då vi har tagit ner vår antenn) så gick in om ica och skulle köpa vindruvor.. där mötte vi Alex macke och gais.. som tyckte vi skulle följa med och kolla fotbollen..
Men trött som jag var då jag hade gått upp 04:45 samma morgon kände jag inte för det, så jag släppte iväg sambon med en liten påse öl.. så han kunde gå med grabbarna och snacka skit och tråna efter bollen..(eller vad dom nu gör)
Så jag fick en alldeles underbar kväll för mej själv med solning, lång dusch, fotbad  skvallertidningar och en massa hills avsnitt.. (guldvärt)
Idag e det en massa tvättande som jag skulle gjort igår=/oups....


see you sen

full eller ingen rulle...??


Segt det e idag...
Men har ändå hunnit med en del..Tvättat städa m.m.
Tommy och Paddy håller på att byta dom två sista fönsterna på nedanvåningen.
Sen efter det blir det nog en tur ut på landet till Paddy´s bror och kolla hur det går med hans hus.
Pappsen fyllde år igår...51 år gammal..(gubbe...närå bara skoja..)

Nu ska jag ner och störa mej lite mer med pojkarna.. dom har fått lite vila nu.. men nu e den slut..

see you sen..

något ni inte visste

är nog att jag e en riktig trogen fan av The Hills
 
love it....


har precis kollat igenom ett avsntt...och det blir sängen nu..
Ska bara ta och dra upp sambon först..

natti natt

LÄNGTAR SÅ....


Kan inte säga mer än så..... jag bara längtar tills jag har den i mina händer...=)

En gammal goding..



tycker denna gamla låt e så skön.. härlig att vakna upp till innan man ska bege sig till jobb=)

Back 2 work

Yes har fått den härliga tiden 12-20:15... yippie..suck..
Snart helg jobar bara halva vilket e tur..
jobba hela förra..
nä in i badet nu och sen hem till ica sofie..sen jobb...=/
4 september idag.... känns som om jag har glömt något eller någon...???

jaja jag kommer väl på det!!!
 

tjapp peps,  ha en underbar dag....

Varför

Nu börjar det kännas så igen, fan vilket skit..
Får ta och låsa in mej i 1 månad nu,


jag låter som ett riktigt psyko nu men.. belive me.. or not..

e det ett spöke..närå...de e bara jag..


e det e spöke???? nopp det e bara lilla jag..
Men eftersom jag nu har gått runt och sett ut såhär hela dagen och skrämt vartenda människa jag träffat..
så var det dags att göra något åt det!!


OkEJ,, jag vet inget alldeles underbart.. men det får duga..
Förhoppninsvis så ser jag inte lika skrämmande ut..
Ska börja med maten till Tommy och Paddy nu, dom kommer om 1 timme typ. Sen efter det ska dom byta vår dörr=)
E så trött på den som e där nu.. skit ful..
men kan bara bli bättre då ju!!!

puss på er..

06:25

Vaknade jag till liv imorse.. Såå typiskt då man e ledig..
Men men, Sambon vart hemma om på frukosten och åt med mej..
Inte ofta det händer då han jobbar en bit härifrån..
Så nu körde han för ett tag sen, och jag måste då få tummarna loss och börja tvätta..
Så tråkigt.. Ska tjata lite på sambon sen om vi kan köpa en sådan här..
Söt tvättmaskin med en liten vask inbyggd...
Vet inte varför men kanske hade blivet roligare att tvätta då..
Tyckte den va så söt..
Den vi har nu funkar ju bra men e så tråkig och vit som dom brukar vara...

nä inga fler ursäkter nu..

RSS 2.0