Aj Caramba..

Trodde inte klockan vart ¨så mycket.. ojoj..
Blir till att springa till bussen..
Jobbar bara 5timmar idag.. riktigt skönt för dom senaste 4 passen har varit på 10-12 timmar=)
Ha en underbar dag..

ciao

jobbe jobbe jobbe

Mmmm känns som om det e de enda jag gör nu..
Har vissa sådana perioder där jag jobbar hur mycket som och sen nästan inget alls..=)
men men..
Sambon e på väg hem till mej nu.. (från Göteborg) han har vatt där nu ikväll och spelat nån tävling..
Så han e väl hemma om ett par timmar..=/
Men jag lär inte veta vart jag är någonstans då!!
ska betala lite räkningar nu sen tänkte jag slänga mej i sängen och slå på lite Simpsons och somna till=)
image56

röd som en tomat..Nä paprika!!

suttit ute i solen nu i ett par timmar..och det känns och syns..
Ska hoppa in i duschen nu.. kommer säkert synas ännu mer när man kommer ut..
Senare ikväll ska jag möta upp sambon sen ska vi åka och diskutera en sak..
kan säga att vi har STORA planer på G.....Mohahaha..
Men säger inte vad..min mun är stäng...ja om det iallafall..

se you soon..
Ha de fitt..

ciao


Tycker bara att hon är så skön


Jag kan ej bestämma mej...

VAD SKA JAG GÖRA???

1. Sambon vill att vi ska sätta in ett till fönster på nedanvåningen vid "tv-rummet"
Men jag vet ej vad jag tycker. Det kommer se mycket bättre ut ute ifrån men man kommer kunna se mycket mer rakt in till oss. och det e jag inte så sugen på!!
 här skulle det isåfall vara.. hjälp mej vad tycker ni.. för eller emot??
 
och sen 2. i vårt sovrum ska vi måla om sen igen när vi har bytat tak då alla väggar har blivet förstörda av taket..
men i vad..
 Just nu e det kaffe latté blandat med mörk beige..(tror jag) och vi båda har tröttnat..
I have no idea what to do..??

Fast egentligen känns det som om jag har 1000 ideér som bara väntar på att få släpps ut..=/


Rivningen

av det hemska "uterummet" gick bra.. ner kom skiten..=)
Höll på där ute i 6 timmar.. och gissa o Sambon blev förvånad när han kom hem..
Han trodde nog aldrig att jag skulle göra det..
men vart inte det lättaste.. gick inte som jag ville först..
så jag rev det som man inte ska men skit i det.. jag fick ner det iallafall..=)
Föreundertiden
och efteråt nu ska jag bara putsa upp det och måla om.. och lägga rätt plattorna lite..
hade tänkt att fortsätta idag.. men det blåser ju skit mycket..
ahh vi får se hur det blir..=)

rivning

nu ska jag ut och riva det gamla fula uterummet här e..
Vill ha en fin mysig plats till sommaren man kan sitta vid.. så tänkte göra det till sambon som e iväg på en extremt viktig match idag..
hoppas det blir bra.
Kom precis på att jag har inte en enda stege här hemma.. hmm
hur ska det nu gå??
Hur ska jag kunna riva ett tak och väggar ca 2 meter högt.. med mina egna 1.60cm..???
ähh det löser sej..
Hör ni någon som ropar hjälp i Svedala.. så lugn då e det bara jag som ligger under mitt tak=)

lite som kan göra mej glad igen..


och vissa av dom förtjänar det nog..=)

Kossan.se

JÄVLA

image129
Gubbe.. han skulle vatt här för över 2 timmar sedan.. har väntat så att jag kan sticka iväg och jobba sen..
Jag ska fan inte gå och förlora en massa pengar för att han inte kan sköta sitt jävla jobb och komma i tid..
om jag är arg???

äntligen

image128
är dom tillbaka.. och jag kan tänka mej att jag inte vart den enda som satt bänkad framför tv:n igår..
Men vad är det som kommer hända här???

säger bara en sak

Fan vad jag är duktig idag..

middag

nu ska middagen börjas göra till..
blir något med kycklingfilé idag.. ska se vad jag kan röra ihop..
magen kurrar riktigt ordentlig nu..och det gör den alldeles mycket på sambon med
som är hemma om ca 30 min..
nä nu får jag begin.. se you soon..
ciao

söndagskvällen

hade en riktigt mysig kväll med sambon igår..
Satt och njöt till 1000 ute i trädgården innan han skulle iväg och spela en snabb match,
gräsmattan blev även friserad igår..så nu ser det lite bättre ut där ute..
satt sedan och åt middag tillsammans framför en film,, och bara MÖS..
idag får vi se vad som händer.. inte mycket.. ledig som vanligt..=)
image127
VAD SER DU?? EN BRO ELLER FLERA SKEPP??

jag som e ett fan av sådana filmer..



så kommer det ännu en film i Ice Age gruppen.. 3 till nästa sommar..=)
Kossan.se

riktigt härlig dag..

sov länge idag gött...=)
hann äta frukost med sambon idag med innan han skulle ut på banan..
hade tänkt börja i trädgården lite nu men känner att tvätten kallar på med istället=/
image126söt napp...=)

nu bär det av

hem till Emma med ett par flaskor vin.. och en massa skitsnack..


ciao på er..

ledig..

kommit hem från jobb nu gött gött..
ska gå och fixa till mej nu..
Vet inte om man kanske ska ta ett eller två glas vin ikväll eller ej..
 får se hur det blir med det..image124
mmmm ser gott ut..

ciao

gjort idag då??

hmm en hel del har äntligen blivet tvättat.. finally...=)
Blir snart läggdags för mej.. ska upp och jobba imorgon ju..
Sen får vi se vad som händer på kvällen..=)
Har precis fixat till naglarna..blev inte bra på bilden.. men den var tagen innan JAG gjorde vid dom för andra gången idag..Ser mycket finare ut nu än vad det gör på bilden..är då silver längst ut.. så ni inte tror att dom bara ser skitiga ut..

Blev även jätte glad när jag kom hem igår och denna stod på bordet..
Jag har världens finaste Sambo... (när han vill=)...)


det vart allt för mej nu.. ska slänga mej i våran underbara säng och se ett par Simpsons avsnitt så jag somnar gött..
natti natt..

ciao

lite bilder sen torsdags..

var ute med min underbara Sandra..vart hur fint ute som helst..
en massa sjöar eller åar.. ja eller vad det nu heter..


sen lite träd och blandat..
och så sandra såklart..

ciao

känner mej

riktigt seg idag.. kanske bara för att jag vet att jag ska jobba hela dagen imorgon..
och det e inte roligt.. åker alltid på att jobba helger.. men men.. då kan jag vara ledig mer och tjäna lika mycket..
så något bra e det nog..
men känner mig som en liten djävel idag..
image112

nörden nr.1

Alla dom som riktigt känner mej vet att där inne gömmer det sig en riktigt stor STAR WARS NÖRD
och därför vart jag ju tvungen att lägga ut dessa ursöta bilder..
image110
PÅ Självaste DARTH VADER
image111
och YODA

jag dödade min älskling

min glaskanna till kaffe kokaren åkte i golvet innan...buuhuu..
inget kaffe för mej på ett tag..
får åka hem till mamsen imorgon och dricka COFFÈ...
so long suckers..
image109
dagens tuffing

bra dag.. än så länge..

ska ut i skogen nu=0.. japp ut och gå en mil där..
Med min lilla Sandra.. snacka en massa skit m.m..
have a nice day..
image108
PEACE FOOLS

nörd video..



älskade hans parodier när jag var mindre...
Kossan.se

Hallelulja...moment..

image107
Han kan stå igen.
Var på sjukhuset från klockan 07:30 till 13:00.. och fick äntligen ta hem han efter en natt där..
Han kan stå på sina ben nu men dom vet inte ännu vad som hände med han..
Dom ska ta en massa prover och sånt till men han ficka åka hem idag och det var så skönt att höra det..

min lillebror..

kom hem för typ 1 timme sen har bara suttit i telefon sen dess.. ögonen är riktigt ömma..
Min underbara dumma lillebror har åkt ambulans till akuten..
han tappade känslen i hela underkroppen så han kan inte gå..dom har gjort hur många tester på han som helst och kan inte hita något.. han ligger på övervakningen just nu för att dom ska kunna hålla koll på hans hjärta samtidigt.... men jag kan inte få tag på honom.. ska åka in där så fort som möjligt imorgon bitti..
e jätte orolig.. det e ju jag som e hans "lill-mamma" och det har jag alltid vatt..
nu vill jag bara att det ska bli morgon så jag kan åka in..
vet inte hur jag ska kunna somna nu..

image106

Grattis Gullungar till förlovningen

image105

bakis söndag??.. nej då..!!!

Lördagen: Tog vi båda en riktigt lång sovmorgon.. för det vart vi värda..
Sen vart det till att gå upp och äta o fixa sej..
Sen åkte vi in till Dormy´s och sen blev det mobilia in om där på MQ och köpte en skjorta till sambon..
Innan vi körde hem så vatr vi och kollade på ett par nya fäljare till bilen.. riktigt stora vart dom men sambon ville ha dom..
Sen åkte vi hem och fixade oss och kl 17:00 så var vi hemma hos alex.. vart lite annat folk med..
Alex , Macke, Emma , Daniel, André, Morgan, Ditte, Gais, och jag o sambon..
Satt där i ! timme typ och kollade fotbollen sen skulle vi iväg.. gick till folkets hus..
Där bjöds det på drink och sen satte vi oss och åt.. blev italiensk buffé (inget jag gillar)...
Sen blev det massvis med vin och öl..lite för mycket för vissa..
Men hade jätte roligt...

Söndagen:Älsklingen e helt död.. men jag har nog aldrig mått så bra på länge..
har städat och vatt ute i trädgården och försökt fixa till den...planterade 14 st olika blommor så förhoppningsvis händer det något..
nu blir det nog middag..e svin hungrig...´

ciao

lite bilder ifrån igår..


Tommy, stefan och Daniel..

André och Macke

Ditte och Alex

jag och sambon

André , Alex och Macke

Emma och jag

Äntligen

nu har jag och sambon en hel helg tillsammans... och det mina vänner e väldigt ovanligt..
börjar helgen med en film och lite mys..
blir en actiion ikväll "Shoot 'em all"
image97

annars har jag mått riktigt skit idag.. MIGRÄN säger jag bara..inget roligt..
har inte blivet kry i huvudet förens nu senare på dagen..
legat med huvudet nere i wc stolen halva dagen...mmm mums..

ciao

ögonen läggs i kors..

e helt färdig nu.. helt totallt slutkörd..
Ska bli sängen nu.. Var redan uppe vid 05:00 imorse sen iväg till jobb
och sen sprungit runt i stan med Sandra i ca 5-6 timmar..
Men nu e jag ledig tills på måndag kväll.. ska bli härligt..
nu kallar sängen.. ska ta med mej sambon med.. han har nog somnat i soffan som vanligt..
sleep well

ciao

april april

japp idag "Is the day"
Och jag har ännu inte blivet lurad..Hmm lite tråkigt faktis..
men men.. lurade sambon redan 05:20 imorse för då satt denna skylt uppe hemma hos oss
image96

lite torrt kanske men yrvaken som han vart så gick han på det..
Bara det att nu kommer han nog inte ta mej på allvar den dagen då det kanske händer om det nu gör det..

so long suckers

ciao

från igår

blev liten akut shopping innan jag började jobbet igår..
Mascaran vart ju helt slut..kriiis..
och då blev det även en ny parfym som fick följa med hem..
Denna gången Hilton´s Can Can.. riktig sommar doft tycker jag..
fast nu får det bli stopp.
Räknade igenom dom jag har nu och det är inte mindre än 27 st parfymer
som tar plats i mitt lilla skåp.. så ca 13500 kr har jag lagt ut på parfymer dom senaste 2-3 åren..
ångest...
sen fick även en flaska chi-san följa med hem till sambon..


måste rensa och sluta handla hem mer..



ciao

RSS 2.0