tro det eller ej..

image84
Meeen jag har tänkt att jag skulle kolla in melodifestivalen ikväll....VAAAA???
Jag vet..nästan lika chockad själv=)
Har alltid tyckat att det e bland det värsta som finns inom musik..
och sist jag såg det var nog år 2000
MEN..
Har tänkt att ge det e chans ikväll..
Dock har jag ej hört en enda av låtarna som har röstats fram..
Jag tycker bara det e ett jävla skämt med en massa deltävlingar hit o dit..
Det är bara ett ytterligare sätt att suga en massa pengar ur folk som ringer och rösta..
MEN
Ska inte gnälla mer om det..jag kanske rent av kommer att älska det.
(även om den risken inte e så stor)
vi får se..
ha en underbar lördags kväll

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0