en udda sjukdom???

e det de jag har??
tror nästan det nu.. för de e fan inte normalt att må som jag gör!!!
får ingen ro i kroppen, har riktigt sömnproblem, migrän 2-3 gr i veckan.
spyr ständigt, blod då och då..
fan pallar inte mer..
ska iallafall gå till en ryggknäckare på torsdag för min rygg..ska bli skönt och höra hur allt knäcks rätt..
så nu har jag gnällt färdigt..
nu väntar en ny härlig dag utan spya eller migrän..
tacka gud för dessa dagar..
trodde ärligt jag skulle dö igår..
låg nästan och tuppa av helt vid toalett stolen,
 skrämde upp mamsen ordentligt..
naw stackars mamma..=/

nä nu får det vara nog..

fuck the pain..

Kommentarer
Postat av: Renée

tradigt att du ska behöva må så vissa dagar. Tycker synd om dig och är tacksam att jag inte själv har de... hoppas du får må bra imorrn med. kramisar

2008-11-11 @ 22:29:04
Postat av: Renée

det blev promenad med vilma istället... hehehe

2008-11-11 @ 22:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0