fredag......=)

Jepp och humöret e på topp..
prata men Emma igår.. dom små fuskisarna é i Thailand.. jag avundsjuk..=0 närrdåå...=/

Har precis bakat färdigt till mamma.. lasse kommmer och hämtar kakan snart..
Gjorde en jul cheescake till dom..den e så mumsig.. men jag ska inte äta den..hehe..
bara bakandet som e kul ju..=)
Idag när sambon kommer hem ska vi inte göra ett skit..inget byggande eller rivande eller något sånt..
SKÖNT...
saknar han som fan med..fattar inte vaför har kommit in i en sådan fas nu båda två..
kanske bara för att vi inte tjatar sönder varandra med att träffas 24/7..
men men..nu ska jag fortsätta tvätta och städa..
fattar inte varför jag väljer att spara allt sådant till helgen=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0