ahhh vad det kliar..blir galen..eller galnare..heter det så??

Har vatt och duschat nu hur länge som helst..
Men det känns som om jag badat i insolering istället..blir galen..
finns ju fult med små glasfiber i det som kliar..
Hade innan i hela näsan och halsen.. smaka gott..nej..givetvis inte..
och det har verkligen trängt in sig i huden på armarna..
ohh varför sklle jag vara duktig och göra det...


Men nog om att tycka synd om mej..
ska snart sätta mej och slå en pling till min lilla farmor..och det görs inte så ofta tyvärr.. MEN när vi väl snackar så blir det i timmar..och jag har ett par sådana att slå ihjäl nu så..
väntar bara på att en viss snickare ska komma först..sen ska jag bädda ner mej och lyssna på det senaste skvallert i släkten..

ha de gött..



hihi..ohh mogna jag...

Kommentarer
Postat av: Renée

självklart e de så som du skriver. Men jag menar att man ska få lov att göra de utan att man ska behöva få höra att man ska ta och säga de till personen i fråga. Man skall kuna säga saker utan att känna sig tvungen att säga de vidare. Sen finns de självklart saker man kan ta direkt med personen i fråga utan att gå en massa omvägar. He he

2008-10-29 @ 18:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0