hoppsan då!!!!...

Helgen har gått riktigt fort..
Har jobbat igår och idag och kom hem vid 17. Men e hur pigg som helst för det..
Sambon é och spelar bandy och jag har "egen kväll" nu tills 22.30 typ..
kan vara riktigt skönt ibland. Han har ju fått hela dagen ledig ifrån mej den lilla lyckosten=)

måste berätta det senaste..
Ringde upp en Gammal vän till mej från högstadie tiden,
Vi träffades alltid då..gick nog inte en dag mellan..
Hon ska bli mamma snacka om att jag blev överraskad

Nämner inte vem, då jag inte vet fall ja får eller ej..
det e kanske inte så jätte konstigt att man skaffar barn såklart, menar överallt ser man antingen någon som har barn eller som ska ha närsom..
MEN att denna person ska nu bli mamma i mars har jag svårt att se framför mej. inget illa tycker jätte bra om henne men för mej e hon fortfarande en sprallig tonåring..

Men kommer säkert gå skitbra..
barnet kommer med all säkerhet få en riktigt rolig mamma..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det blev jag med igår när jag pratade med henne på msn. (Tror vi pratar om samma brutta)

2008-10-19 @ 21:09:33
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Postat av: Jane

Haha! Jag tror också jag vet vem ni pratar om ;) Namn kan nämnas, det går liksom inte dölja längre.. Hehe!!

2008-10-20 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0